معمای دفاع راست پرسپولیس/ شجاع یا بخشش سیامک؟

معمای دفاع راست پرسپولیس/ شجاع یا بخشش سیامک؟

خبرگزاری فوتبالی- با وجود اعتراض باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت اخراج سیامک نعمتی مقابل السد و بخشش کارت قرمز او، اما این موضوع کمی بعید به نظر می رسد که عملی شده و این بازیکن بتواند مقابل پاختاکور به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بعید است محرومیت و کارت قرمز سیامک نعمتی برای جدال برابر پاختاکور لغو شود، یحیی گل محمدی به فکر انتخاب بهترین گزینه برای دفاع راست است و به نظر می رسد خط دفاعی پرسپولیس در بازی برابر حریف ازبکستانی دچار تغییرات زیادی شود.

با نگاهی به لیست بازیکنان حاضر پرسپولیس در اردوی دوحه تنها دفاع راست تخصصی پرسپولیس در بین بازیکنان این تیم مهدی شیری است، بازیکنی که چند روز پیش به این تیم اضافه شد اما به دلیل اینکه کنار تیم نبود و از هماهنگی لازم با بازیکنان به دور است بعید است در این بازی به جای سیامک نعمتی مورد استفاده قرار بگیرد.

با توجه به سبک بازی پاختاکور و بازی فیزیکی که این تیم ارائه می دهد به نظر می رسد شانس شجاع خلیل زاده برای حضور در دفاع راست بیشتر از بقیه باشد. با این تفاسیر با توجه به حضور سعید آقایی در دفاع چپ و انتقال شجاع به دفاع راست، احتمالا زوج قبل خط دفاعی پرسپولیس در بازی چهارشنبه شب را سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان تشکیل خواهند داد.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است کنفدراسیون فوتبال آسیا با بررسی دقیق صحنه اخراج سیامک نعمتی، کارت قرمز او را بخشیده تا بتواند مجوز بازی برابر پاختاکور را به دست بیاورد. حال باید منتظر ماند و دید که ای اف سی بعد از بخشش بن عطیه این بار سیامک نعمتی را می بخشد یا خیر؟

7655