مدافعان کناری پرسپولیس، پاسورهای طلایی

مدافعان کناری پرسپولیس، پاسورهای طلایی

خبرگزاری فوتبالی- مدافعان کناری پرسپولیس در بازی برابر پاختاکور از بهترین بازیکنان حاضر در میدان بودند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف پاختاکور ازبکستان رفتند که ساعاتی قبل از بازی با بخشیده شدهن کارت قرمز سیامک نعمتی در بازی برابر السد قطر خیالشان از بابت سمت راست دفاعی این تیم در برابر حریف ازبکستانی راحت شده بود. سیامک که عملکرد خوبی در این دوره از مسابقات در سمت راست دفاعی پرسپولیس ارائه کرده بود نقش کلیدی در ترکیب قرمزها داشت و علاوه بر دوندگی بالا در حملات این تیم هم نقش تاثیرگذاری داشت و با پاس زیبایی که در ابتدای نیمه دوم به عیسی آل کثیر داد زمینه ساز گل اول پرسپولیس بود تا بازی های خوب خود را در این دوره از مسابقات به نوعی تکمیل کند.

در سمت چپ دفاعی هم سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس که اولین بازی های خود را برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا انجام می دهد با ارائه یک بازی خوب و منطقی نفوذهای بیشتری نسبت به بازی برابر السد داشت و در کارهای هجومی شرکت می کرد. آقایی که در این بازی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود با ارسالی زیبا عیسی آل کثیر را در موقعیت گلزنی قرار داد تا مهاجم گلزن قرمزها پاس زیبای او را به گل دوم پرسپولیس تبدیل کند.

 سعید آقایی و سیامک نعمتی که نقش پررنگی در موفقیت های اخیر پرسپولیس داشته‌اند، این بار به شکلی ویژه توانستند بدرخشند و با دو پاس گل، زمینه ساز گل های عیسی آل کثیر شوند.

 بازی پرسپولیس برابر پاختاکور ازبکستان یکی از حدال هایی بود که در آن نقش مهم دو مدافع کناری برای رسیدن به برتری کاملا مشهود بود.

7655