سوال روز/ یحیی کار نیمه تمام برانکو را تکمیل می کند؟

سوال روز/ یحیی کار نیمه تمام برانکو را تکمیل می کند؟

خبرگزاری فوتبالی- قرمزها با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا شب ویژه ای را با مربیگری یحیی گل محمدی تجربه کردند. تا بیشتر به توانایی های او پی برد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از یک دوره نمایش‌های تقریبا ضعیف درست در بهترین زمان ممکن تبدل به همان تیمی شد که انتظارش را داشتیم. تیمی منسجم و پرشور که هیچ چیز جلودارش نیست و همه حریفان را از پیش رو بر می دارد.

پرسپولیس به رغم تغییرات گسترده در کادر فنی و سپس تغییراتی که به واسطه فصل نقل و انتقالات پیش آمد و ستاره های پرسپولیس از این تیم جدا شدند، همچنان تیمی امیدوار کننده و برنده است که موفق شد در لیگ قهرمانان آسیا به راحتی از سد پاختاکور ازبکستان عبور کند. روحیه برتری طلبی قرمزها که محصول دوران چهار ساله حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم است در دوران کالدرون این روحیه حفط شد و سپس با حضور مربی با دانشی مانند یحیی گل محمدی ادامه پیدا کرد تا با تلاش فراوان به رغم مشکلاتی که در مسیر خود داشتند بتوانند همچنان این روحیه را در بین بازیکنان پرسپولیس زنده نگه دارند.

یحیی گل‌محمدی که بر اساس نظرسنجی های برنامه فوتبال برتر بهترین مربی فوتبال ایران در فصل نوزدهم بود، شاید تنها مربی ایرانی است که برای ادامه مسیر موفقیت پرسپولیس نقشه راه را به خوبی بلد بود. او هر بازی ارزش های خود را به عنوان سکان دار نیمکت مربیگری پرسپولیس در زمانی که ورود مربیان خارجی به فوتبال ایران ممنوع شده است بیشتر نشان می دهد.

شکل بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان هواداران این تیم را امیدوار به حضور مجدد در فینال کرده است. اتفاقی که به هیچ وجه غیرممکن نیست و فقط شاید غرور بازیکنان تنها موردی باشد که به آنها لطمه بزند. 

پرسپولیسی که با برانکو ایوانکوویچ تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت، حالا می‌خواهد با یحیی به سوی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته و کار نیمه تمام برانکو را این بار او تکمیل کند.پرسپولیس اگر می‌خواهد این‌ بار نیز حضور در فینال آسیا را تکرار کند، چاره‌ای جز بردن النصر در بازی روز شنبه مقابل این تیم ندارد.

اگر خستگی ناشی از تغییرات کمی که یحیی در ترکیب اصلی اعمال می کند مانع حرکت پرسپولیس نشود، امید زیادی خواهیم داشت که پرسپولیس بتواند با عبور از النصر عربستان برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال آسیا برسد.

7655