کاظمی: نویدکیا بهترین انتخاب برای سپاهان بود

کاظمی: نویدکیا بهترین انتخاب برای سپاهان بود

خبرگزاری فوتبالی- فرهاد کاظمی سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که محرم‌ نویدکیا بهترین انتخاب برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری این تیم است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، کاظمی که دوران طلایی سپاهان با دو قهرمانی او در لیگ برتر و جام حذفی آغاز شد در خصوص حضور محرم نویدکیا در سپاهان گفت: محرم اسطوره فوتبال اصفهان است و این بهترین انتخاب برای سپاهان بود تا از نویدکیا استفاده کند. او در سال های طولانی در سپاهان ایثار کرد و حتی زمانیکه در این تیم مربیگری می کردم، استقلال و پرسپولیس بارها به او پیشنهاد دادند ولی نویدکیا قبول نکرد و در سپاهان ماند.

کاظمی ادامه داد: نویدکیا محبوب همه سپاهانی ها است و حالا سرمربی این تیم شده است. اعتقاد من این است که سپاهان با مربیگری نویدکیا و مدیریت محمدرضا ساکت دوباره می تواند به روزهای طلایی اش رسیده و به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. نکته مهم این است که نویدکیا و همکارانش حمایت شوند تا بتوانند موفق شوند. من برای سپاهان آرزوی بهترین ها را دارم.

کاظمی در قسمت دیگری از حرف هایش عنوان کرد: نتیجه گرفتن مربیان جوان باعث خوشحالی من است و باید از آنها حمایت شود. اگر با فرهاد مجیدی هم خوب تا می کردند در استقلال می ماند و نتیجه می گرفت. یحیی گل محمدی هم در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و مربیانی مثل سید مهدی رحمتی هم موفق خواهند شد. من از موفقیت مربیان جوان خوشحال می شوم.

6641