هافبک سابق بایرن مونیخ و دورتموند راهی لیگ هلند می‌شود؟

هافبک سابق بایرن مونیخ و دورتموند راهی لیگ هلند می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - ماریو گوتزه که در حال حاضر 28 سال دارد، پس از پایان قراردادش با دورتموند در ماه ژوئیه همچنان بدون تیم است و به نظر می‌رسد که مورد توجه پی اس وی آیندهوون قرار گرفته است. برخی رسانه‌ها تایید کرده‌اند که باشگاه هلندی در حال بررسی شرایط انتقال ماریو گوتزه است.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، گفته بود که این بازیکن در برنامه های او در بایرن مونیخ جایی ندارد و هدف نقل و انتقالاتی باواریایی ها به شمار نمی‌رود. اکنون این هافبک آلمانی تبدیل به هدف نقل و انتقالاتی پی اس وی آیندهوون شده است و باید دید که این تیم تا چه حد برای جذب او جدی خواهد بود. ماریو گوتزه با پایان قراردادش با بروسیا دورتموند اکنون به عنوان یک بازیکن آزاد بدون تیم است. او که سابقه‌ی حضور در بایرن مونیخ را هم دارد در فینال جام جهانی 2014 تک گل قهرمانی تیم ملی آلمان را به ثمر رسانده بود.

ماریو گوتزه هر دو تیم بزرگ آلمان، یعنی بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ را تجربه کرده است. او ابتدا در سال 2013 از دورتموند راهی بایرن شد و تا سال 2016 در آن تیم بود و پس از آن مجددا به دورتموند بازگشت و به مدت چهار فصل در جمع زنبور ها بود اما اکنون با پایان قراردادش باید مقصد جدیدی را برای خود پیدا کند.

1470