عبدیان: فعلا به دنبال جذب بازیکن نیستیم

عبدیان: فعلا به دنبال جذب بازیکن نیستیم

خبرگزاری فوتبالی- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که کادرفنی این تیم فعلا درخواست جذب بازیکن نداشته است.

به گزارش فوتبالی، استقلال که در فصل نقل و انتقالات موفق به جذب 7 بازیکن شد، این روزها خود را برای حضور پرقدرت در لیگ بیستم آماده می کند و از گوشه و کنار خبرهایی مبنی بر تقویت مجدد این تیم شنیده می شود.

بختیار رحمانی یکی از بازیکنانی است که شایعاتی پیرامون حضورش در استقلال شنیده می شود. رحمانی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با انتشار عکس هایی از زمان حضورش در استقلال، به نوعی خود را مایل به حضور مجدد در جمع آبی پوشان نشان داد.

شب گذشته محمود فکری سرمربی آبی پوشان با حضور در برنامه فوتبال برتر در پاسخ به این سوال که آیا محسن مسلمان جزو گزینه های حضور در جمع آبی پوشان است گفت: هنوز نه، ولی می توانیم روی او فکر کنیم که آیا می تواند به ما کمک کند یا خیر.

این دو پهلو صحبت کردن های فکری باعث شد گمانه زنی هایی در خصوص حضور مسلمان در جمع آبی پوشان شنیده شود، او در صحبت هایش اعلام کرد چنانچه بازیکن خوبی آزاد باشد و به کار تیم بیاید، برای جذب او اقدام خواهند کرد.

اما امشب مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام اعلام کرد تا بدین لحظه، سرمربی آبی ها برای جذب بازیکنی، با او صحبت نکرده است.

عبدیان در این استوری نوشته است: «عرض سلام و ادب خدمت آبی دلان. تا این لحظه سرمربی محترم جناب محمود فکری درخواستی برای جذب هیچ بازیکنی از بنده نداشته، پس به شایعات توجه نکنید.»

به هر حال تا شروع لیگ بیستم تنها 3 روز باقی مانده و استقلال باید 4 روز دیگر و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم مس رفسنجان برود، این در حالی است که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه هنوز به طور قطعی باز نشده و باید دید تا روز شنبه، این مشکل حل خواهد شد و فکری می تواند از خرید های جدیدش استفاده کند یا خیر.

7474