حسرت ادامه دار افتتاحیه؛ روزگاری منصوریانی

حسرت ادامه دار افتتاحیه؛ روزگاری منصوریانی

خبرگزاری فوتبالی- علیرضا منصوریان هیچ گاه موفق نشده هفته اول لیگ برتر را به عنوان سرمربی، با برد پشت سر بگذارد. 

به گزارش فوتبالی، 4 مساوی، 3 باخت و بدون حتی یک برد؛ این کارنامه علیرضا منصوریان است روی نیمکت تیمهای مختلف در هفته های اول تاریخ لیگ برتر. طلسم نبردن های او در افتتاحیه از پاس در همدان شروع شد و با عبور از نفت و استقلال و ذوب آهن، حالا روی نیمکت تراکتور و در تبریز، همچنان ادامه دارد. جالب اینکه منصوریان در 3 دوره ای که فصل را با باخت شروع کرد، اخراج شد و به آخر لیگ نرسید. 

* لیگ نهم/ پاس همدان 

 منصوریان فصل را با باخت خانگی 2 بر صفر برابر استیل آذین شروع کرد. او تنها 10 بازی روی نیمکت پاس دوام آورد و با ثبت فقط یک برد و گرفتن 6 امتیاز، اخراج شد. 

* لیگ چهاردهم/ نفت 

 منصوریان بعد از 5 فصل به لیگ برتر برگشت ولی طلسم هفته اول پابرجا ماند. نفت در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید. 

* لیگ پانزدهم/ نفت 

 منصوریان بعد از اتفاقات هفته پایانی فصل قبل، خیلی زود و این بار در افتتاحیه عازم تبریز شد. نفت بازهم برابر تراکتور موفق بود و با یک تساوی بدون گل به تهران برگشت. 

* لیگ شانزدهم/ استقلال 

 بالاخره منصوریان به نیمکت استقلال رسید. او در اولین بازی اش به عنوان سرمربی آبی ها به مصاف نفت، تیم سابقش رفت و یک یک متوقف شد. 

* لیگ هفدهم/ استقلال 

 منصوریان که بعد از افتضاح العین، همچنان روی نیمکت استقلال باقی مانده بود، یک رکورد دیگر را از آبی ها گرفت. شکست در هفته اول برابر صنعت نفت در آبادان، اولین باخت استقلال در افتتاحیه های تاریخ لیگ برتر بود. منصوریان بعد از تنها 7 بازی و با ثبت یک برد و گرفتن 5 امتیاز، اخراج شد. 

* لیگ نوزدهم/ ذوب آهن 

 همه چیز تا دقیقه 60 بازی هفته اول طبق میل منصوریان بود. او روی نیمکت ذوب آهن و در بازی افتتاحیه با 2 گل از سایپا در فولادشهر جلو بود ولی وقتی داور سوت پایان بازی را زد، این سایپا بود که با 3 امتیاز از زمین بیرون رفت؛ سایپا 3- ذوب آهن 2. مدیران ذوب آهن فقط یک نیم فصل صبر کردند و بعد از ثبت تنها 3 برد و تحمل 6 باخت و گرفتن 15 امتیاز، رای به برکناری منصوریان دادند. 

* لیگ بیستم/ تراکتور 

 ... و طلسم نبردن های منصوریان هنوز ادامه دارد. این بار او روی نیمکت تراکتور نشست و در افتتاحیه خانگی برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد. 

گزارش از علیرضا خطیبی/ خبرگزاری فوتبالی

6641