محبی، نویدکیا را خوشحال می‌کند؟

محبی، نویدکیا را خوشحال می‌کند؟

خبرگزاری فوتبالی- سپاهان در اولین بازی لیگ بیستم تحت هدایت محرم نویدکیا برابر گل گهر سیرجان که هدایت آن را امیر قلعه نویی در اختیار دارد با نتیجه 3-1 شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در بازی هفته دوم در خانه باید به مصاف آلومینیوم اراک برود و کسب سه امتیاز در این بازی خانگی بسیار مهم و حیاتی است.
هواداران سپاهان که در چند سال گذشته همواره از عملکرد تیمشان رضایت نداشته اند امیدوارند در لیگ بیستم نوید کیا بازهم سپاهان را به روزهای اوج بازگرداند اما نویدکیا در بازی ابتدایی لیگ بیستم مقابل قلعه نویی و شاگردانش حرفی برای گفتن نداشتند. سپاهان که در فصل نقل و انتقالات موفق شد بازیکنان خوبی همچون دانیال اسماعیلی فر را جذب کند و در واقع آنها در پست هایی که نیاز به بازیکن داشتند بازیکن جذب کردند اما مصدومیت و عمل جراحی زانوی محمد محبی اتفاقی بود که پیش از لیگ بیستم اتفاق افتاد و او حالا بعد از سپری کردن دوران نقاهت آماده حضور در ترکیب سپاهان می شود.

نویدکیا حالا امیدوار است در بازی دوم برابر آلومینیوم اراک با حضور محبی اولین سه امتیاز لیگ بیستم را به حساب سپاهان واریز کند. محبی در لیگ نوزدهم یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر و تیم فوتبال سپاهان بود. 

9697