خطیبی تمرینات آلومینیوم را به عبداللهی سپرد

خطیبی تمرینات آلومینیوم را به عبداللهی سپرد

خبرگزاری فوتبالی- تمرینات آلومینیوم در روزهایی که اختلاف نظر میان سرمربی و مدیریت باشگاه شکل گرفته، برعهده عضو کادرفنی رسول خطیبی دنبال می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، آلومینیوم اراک که در فصل گذشته موفق شد با رسول خطیبی به دوری چند ساله خود از سطح اول فوتبال ایران خاتمه دهد، در شرایطی در اولین بازی خود مقابل نساجی مازندران شکست خورد که مشکلات بزرگی پیش پای این تیم شکل گرفته بود. از عدم جذب بازیکنان مدنظر تا صادر نشدن کارت بازی چند بازیکن و البته عدم تامین البسه در فاصله ساعاتی مانده به این بازی.

این موضوع باعث شد تا رسول خطیبی دقایقی بعد از این شکست اراک را ترک کند و خواهان مشخص شدن وضعیت تیم شود. اکنون در شرایطی که لیگ به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی تعطیل شده، تمرینات آلومینیوم زیر نظر حمید عبداللهی عضو کادرفنی رسول خطیبی دنبال می‌شود. عبداللهی که فصل گذشته در کادرفنی پارس جنوبی و ماشین سازی به همراه هومن افاضلی حضور داشت، در روزهایی که افاضلی درگیر بیماری کرونا شده بود نیز وضعیت تمرینات ماشین سازی را برعهده گرفته بود، تیمی که در نهایت علیرغم مشکلات فراوان موفق به کسب سهمیه بقا شده بود.

اکنون باید دید مشکلات رسول خطیبی با مدیران آلومینیوم برطرف خواهد شد و این تیم قادر خواهد بود با حل این اختلاف نظر کار خود را برای ادامه فصل دنبال کند یا اتفاق دیگری رقم خواهد خورد.

7474