بازتاب/ چند نکته برای رفع سوتفاهم واحد روابط عمومی آلومینیوم اراک

بازتاب/ چند نکته برای رفع سوتفاهم واحد روابط عمومی آلومینیوم اراک

خبرگزاری فوتبالی- حدود سه هفته پیش خبرگزاری فوتبالی، خبری از باشگاه آلومینیوم اراک منتشر کرده که ظاهرا باعث سوتفاهم روابط عمومی این باشگاه شده است.

به گزارش فوتبالی، در این خبر با تیتر " امید سینگ و شاهین توکلی در سکوت خبری به آلومینیوم اراک پیوستند" خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری فوتبالی در اراک، از شیوه اطلاع رسانی روابط عمومی باشگاه آلومینیم انتقاد کرده بود و نوشته بود دو بازیکن جدید آلومینیوم اراک چرا به صورت رسمی معارفه نشده اند یا اینکه چرا روابط عمومی باشگاه پیوستن آنها را اعلام نکرده است و در سکوت این کار را انجام داده است. اشاراتی هم به این داشته که مدیرمحترم روابط عمومی باشگاه، پست ها و سمت های دیگری هم دارد و شاید به همین دلیل خبر مربوط به پیوستن این بازیکنان اعلام نشده است.

البته پس از تماس مدیرمحترم روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک این حق را به ایشان می دهیم که تا زمانی که به صورت رسمی این بازیکنان به تیم اراکی نپیوسته اند، رسانه رسمی باشگاه نباید خبر را اعلام کند و از این جهت به دوستان روابط عمومی حق می دهیم. درباره دیگر سمت های مدیرمحترم روابط عمومی باشگاه هم باید بگوییم که قصد این نبوده که خدای نکرده توانایی مدیرمحترم زیرسوال برود، قصد این بوده که تمرکز ایشان روی کارش بیشتر شود و یک انتقاد مطرح شده و همانطور که گفتیم دوستان در اراک، دچار سوتفاهم شده اند.

در هر حال خبرگزاری فوتبالی با توجه به اینکه در همه شهرهایی که لیگ برتر فوتبال ایران دارای نماینده لیگ برتری است خبرنگار و گزارشگر و عکاس دارد و البته سرعت خبررسانی  باعث می شود برخی اوقات، سوتفاهم هایی پیش بیاید. در این باره با خبرنگار حوزه اراک فوتبالی هم صحبت هایی انجام شده تا با دقت و ظرافت بیشتری خبررسانی را انجام دهد. امیدواریم که از دل دوستان روابط عمومی باشگاه آلومینیوم آراک درآورده باشیم و سوتفاهم ها برطرف شده باشد.

1111