محمود‌زاده: قرارداد‌های شکاری و طاهرخانی فسخ نشده است

محمود‌زاده: قرارداد‌های شکاری و طاهرخانی فسخ نشده است

خبرگزاری فوتبالی- رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ گفت: تا این لحظه فسخ قراردادی برای شاهین طاهرخانی و رضا شکاری ثبت نشده است.

به گزارش فوتبالی، فریبرز محمود‌زاده درباره فسخ قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها با دلایل موجه اظهار داشت: دلایل موجه برای فسخ یک‌طرفه قرارداد شامل موارد زیادی می‌شود. یکی از این موارد به بند‌هایی که در قرارداد وجود دارد، برمی‌گردد. مورد دیگر مشکلاتی است که در پرداخت مبلغ قرارداد پیش می‌آید، اما در حال حاضر به دلیل اینکه در ابتدای فصل جاری هستیم و هنوز دو ماه و 10 روز تأخیر در عدم پرداخت مبلغ قرارداد ممکن نیست، فسخ یک‌طرفه امکان‌پذیر نخواهد بود. متأسفانه یکسری از مسائلی که در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح می‌شود، اشتباه است و از ما استعلامی نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه تا این لحظه فسخ قراردادی برای شاهین طاهرخانی و رضا شکاری (به ترتیب بازیکنان استقلال و تراکتور) ثبت نشده است، تصریح کرد: در حال حاضر اگر فسخی قرار باشد انجام شود، باید بین بازیکن و باشگاه به صورت توافقی صورت بگیرد، چون الان سوت آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر زده شده و بازیکنانی که در لیست باشگاه باشند، باید به صورت توافقی جدا شوند. وقتی پنجره نقل‌وانتقلات تا ساعت 12 بامداد 28 آبان ماه ادامه دارد باشگاه‌ها هم می‌توانند بازیکن در لیست اضافه و هم خارج کنند، اما این کار باید به صورت توافقی صورت بگیرد. حتی اگر بازیکن بازی هم کرده باشد می‌تواند به صورت توافقی از باشگاهش جدا شود و به باشگاهی دیگر برود.

رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در پایان یادآور شد: فقط نکته‌ای که وجود دارد این است که در روند فسخ توافقی با یک بازیکن و جایگزینی بازیکن دیگر، نباید سقف هفت سهمیه لیگ برتری باشگاه‌ها از حد خود عبور کند. باشگاه‌ها اگر می‌خواهند بازیکنی به لیست اضافه کنند باید به صورت توافقی از یکی از بازیکنان سهمیه لیگ برتری‌شان جدا شوند.

6641