مورد مشترک مظاهری و شکاری

مورد مشترک مظاهری و شکاری

خبرگزاری فوتبالی- در چند ماه اخیر جدال حقوقی باشگاه تراکتور و رشید مظاهری دروازه بان فعلی استقلال حسابی مورد توجه رسانه ها بوده است و طرفین این ماجرا ادعاهای گوناگونی را در مورد آن مطرح می کنند.

به گزارش فوتبالی، در ماجرای اختلاف رشید مظاهری هنوز رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام نشده است اما دروازه بان سابق تراکتوری ها اعتقاد دارد قراردادش دستکاری شده است، ادعایی که محمد علیپور مدیرعامل فعلی باشگاه تراکتور در مورد آن می گوید:« در زمان قرارداد مظاهری بنده در باشگاه نبودم و نمی‌توانم خیلی نظر روشنی بدهم اما آنچه در داخل باشگاه مطرح است این است که مظاهری در جریان همه چیز بوده است و این مسائل از طریق واتس اپ و تلگرام برایش ارسال شده است. کمیته تعیین وضعیت با احضار آدم‌ها و شنیدن توضیحات بهتر می‌تواند ورود کند. هر قراردادی ممکن است تغییرات و قلم خوردگی‌هایی داشته باشد. هر قلم خوردگی دلیل بر دست بردن در قرارداد و جعل نیست بلکه ممکن است متاثر از توافق‌های بعدی و شفاهی طرفین بوده باشد. شاید در شرایط امروزی یکی از طرفین به قلم خوردگی ایراد گرفته است که من به این حوزه ورود نمی‌کند».

اما حالا و بعد از مظاهری، رضا شکاری بازیکن تراکتور ادعایی همچون مظاهری را مطرح کرده و اعتقاد دارد قراردادش دستکاری شده است تا این دو بازیکن مورد و ادعای مشترکی در خصوص باشگاه تراکتور داشته باشند. در نهایت طرفین باید منتظر رای کمیته وضعیت و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بمانند. 

9697