حسینی: می‌توانستیم صدرنشین لیگ باشیم

حسینی: می‌توانستیم صدرنشین لیگ باشیم

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شاید اگر اشتباهات داوری نبود اکنون صدر نشین جدول بودیم با این حال امیدوارم حق هیچ تیمی در لیگ برتر ضایع نشود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، عبدالله حسینی در مورد تساوی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر، اظهارداشت: ما روی سه امتیاز این دیدار حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم اما متاسفانه به خاطر برخی اتفاقاتی که رقم خورد نتوانستیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

وی افزود: ماشین سازی حریف خوبی بود اما می‌توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم اما خیلی زود تیم ما ۱۰ نفره شد. با این حال باز هم تلاش کردیم نظم تیمی‌مان حفظ شود و ۳ امتیاز را بگیریم اما با وجود همه تلاش‌هایی که صورت گرفت، با بدشانسی نتوانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم. اگر در طول مسابقه توجه کرده باشید با وجود ۱۰ نفره شدن توانستیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف خلق کنیم و به نظر من بدشانس بودیم که پیروز نشدیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با گلزنی‌اش در این دیدار خاطرنشان کرد: گلی که من زدم زحمت تمام بازیکنان بود و خوشحالم که در نهایت توانستم برای تیم گلزنی کنم. دوست داشتم گلم با اولین برد فصل همراه بوشد که متاسفانه اینگونه نشد اما با این حال خدا را شکر که توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه ذوب‌آهنی‌ها معتقدند در ۲ هفته ابتدایی از اشتباهات داوری متضرر شده‌اند، اظهار داشت: به طور حتم اگر مسابقات فوتبالی پیش می‌رفت الان با ۶ امتیاز صدر جدول لیگ بودیم. داوران هم ممکن است مانند هر انسان دیگری اشتباهاتی داشته باشند. به هر حال امیدوارم شرایط در مسابقات به نحوی پیش رود که هیچ تیمی متضرر نشود.

حسینی با اشاره به دیدار پیش روی تیمش برابر پیکان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم اولین برد فصل را در این دیدار به دست بیاوریم. نباید این امتیازات خانگی را از دست بدهیم. هیچ دیداری در لیگ آسان نیست و امیدوارم که بتوانیم از دیدار با پیکان استارت بردهایمان در لیگ بیستم را بزنیم.

وی در مورد اهداف تیم ذوب‌آهن گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. همیشه برای برد به زمین می رویم و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

6641