نورمحمدی: بدشانسی‌های مس به ابتدای فصل خورده است

نورمحمدی: بدشانسی‌های مس به ابتدای فصل خورده است

خبرگزاری فوتبالی- حامد نورمحمدی مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فرصتی برای غصه خوردن نداریم و باید در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حامد نورمحمدی درباره شکست تیمش برابر تراکتور گفت: ما در این بازی تمامی نکات موردنظر آقای ربیعی را در زمین مسابقه پیاده کردیم و روی نقاط ضعف و قوت تراکتور هم اشراف داشتیم. در طول 90 دقیقه هم بازی خوبی انجام دادیم و همه کار کردیم به جز گل زدن. متأسفانه روی یک غفلت کوچک گل خوردیم و در حالی که شایسته کسب سه امتیاز بودیم، در نهایت شکست خوردیم. این باخت برای ما سنگین بود و نباید برابر تراکتور اینگونه شکست می‌خوردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: هر تیمی ممکن است در مقاطعی از فصل با بدشانسی مواجه شود و متأسفانه بدشانسی‌های مس به ابتدای فصل خورده است. این درست است که فقط یک امتیاز گرفتیم، ولی تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و قطعاً شرایط تغییر خواهد کرد. این درست است که در خانه شکست خوردیم، ولی فاصله بازی‌ها نزدیک است و فرصتی برای غصه خوردن نداریم. باید خیلی زود این وضعیت را تغییر دهیم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان درباره تقابل تیمش با سایپا در هفته پنجم لیگ برتر نیز اظهار داشت: سایپا تیمی منسجم و دونده است و تعدادی از دوستانم در این تیم بازی می‌کنند. قطعاً بازی آسانی در پیش نداریم، ولی ما هم می‌خواهیم از این هفته شرایط را تغییر بدهیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

7474