زهیوی: باید 6 امتیاز از تراکتور می‌گرفتیم

زهیوی: باید 6 امتیاز از تراکتور می‌گرفتیم

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن مس رفسنجان می گوید این تیم گل های بدی می‌خورد ولی روزهای خوب این تیم هم فرا خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مس رفسنجان در حالی بازی را به تراکتور واگذار کرد که نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد. رحیم زهیوی چند روز پس از این مسابقه و در آستانه شروع هفته پنجم مسابقات، در خصوص دیداری که پشت سر گذاشتند، با تمجید از عملکرد همبازیانش گفت: « کسانی که بازی را از نزدیک و از طریق تلویزیون دیدند حتی خود مربی و سرپرست ما دیدند؛ که در این بازی اگر شش امتیاز داشت هم ما باید ۶ امتیاز را می‌گرفتیم و واقعا فوق‌العاده بودیم.»

مهاجم سابق استقلال خوزستان سپس به نمایش های مس رفسنجان در 4 بازی اخیر اشاره کرد و افزود: « به نظر من در این چند بازی اخیر که سپری کردیم و بدشانس بودیم، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده، ولی گل هایی که می‌خوریم اصلاً طبیعی نیستند. توپ جلوی پای بازیکن حریف در محوطه جریمه می‌افتد که با یک ضرب توپ را  درون دروازه می کند. گل زدن به تیم ما سر یک اتفاق واقعاً خیلی راحت است! بنده خدا دفاع های ما واقعا شوکه هستند، خوب دفاع می‌کنند، ولی سر یک اتفاق باورنکردنی گل می خورند.»

بخش بعدی حرف‌های زهیوی درباره محمد ربیعی بود و عنوان کرد: « به نظر من باید به آقای ربیعی بیشتر کمک کنند، او هر بازی نقطه ضعف و قوت تیم را به ما می‌گوید و ما تلاش می‌کنیم که کارمان را درست انجام دهیم، ولی متاسفانه ما بازیکنان از داشته هایمان استفاده نمی کنیم و این در حالی است که  آقای ربیعی به ما گفته بود که حواسمان به سانترها و توپ های نابهنگام باشد.»

مس رفسنجان از 4 بازی گذشته خود یک امتیاز کسب کرده و محمد ربیعی با کسب این نتایج تحت فشار قرار گرفته است. زهیوی بخش بعدی حرف هایش را به این موضوع اختصاص داد: « امیدوارم هرچه زودتر آقای ربیعی از زیر فشار بیرون بیاید. او انسان خوبی است و دارد تلاش خودش را می کند. ما هم این وسط نباید همه چیز را گردن سرمربی بیندازیم. در کسب این نتایج بازیکنان هم مقصرند. من و تمام مجموعه مطمئن هستیم که این روزهای بد تمام خواهد شد. این چند سالی که  فوتبال حرفه‌ای بازی کردیم از این اتفاقات دیده‌ایم؛ تیمی که پنج، شش بازی بد پشت سر  بگذارد ولی کیفیت خوبی داشته باشد، به هر حال به هدف خود می رسد. پرسپولیس در سالی که هادی نوروزی فوت کرد تا هفته دهم نتیجه نمی‌‌گرفت و آخر جدول بود ولی همان سال نزدیک بود قهرمان شود و به خاطر تفاضل گل با استقلال خوزستان دوم شد. هیچ چیز فوتبال معلوم نیست و به نظرم روزهای بد تمام می شوند و روزهای خوب می آیند. روزی که تیم‌ها هر کاری می کنند توپ هایشان درون دروازه ما  نمی‌رود و ما با یک حمله می توانیم به سه امتیاز برسیم؛ همه بچه ها آماده این کار هستند.»

وی در خصوص بازی بعدی مس رفسنجان مقابل سایپا افزود: « بازی با سایپا هم مثل همه بازی‌ها است ولی مطمئن باشید که ما این تیم را اذیت خواهیم کرد. ما بازی با آلومینیوم را هم باید می‌بردیم؛ ولی نشد اما بازی با سایپا بازی خوبی خواهد شد و ما برای سه امتیاز وارد بازی خواهیم شد.»

سوال پایانی از رحیم زهیوی در رابطه با گل نزدن مهاجمان تیم بود و اینکه این تیم چرا هنوز موفق به گلزنی نشده است. زهیوی مسئولیت این موضوع را متوجه کل تیم دانست و توضیح داد: «گل نزدن فقط از سمت مهاجم نیست، کل تیم گل نمی زند، در  رئال مادرید قرار نیست همیشه بنزما گل بزند و گاهی  راموس می آید و گل  می زند. وقتی یک تیم گل نمی‌زند مقصر مهاجمان نیستند. در واقع همه تیم مقصر هستند  و اگر تیم هم گل می خورد و می بازد مقصر مربی یا فقط مدافعان نیستند.»

بخش پایانی حرف های زهیوی تمجید از محمد ربیعی مربی جوان مس رفسنجان بود و گفت:« من با خیلی از مربیان کار کردم، ولی به نظرم آقای ربیعی هم مربی با دانشی است و اینکه او از اول کار و آنالیزور بود و خیلی خوب تیم ها را آنالیز می کند و نقاط ضعف و قوت آن ها را فوق العاده به نمایش می‌گذارد و ما شاهد نتیجه گرفتن مس رفسنجان خواهیم بود.»

7474