نوازی: با تمام قوا به اصفهان آمده‌ایم/ قانون برای همه تیم‌ها یکسان اجرا شود

نوازی: با تمام قوا به اصفهان آمده‌ایم/ قانون برای همه تیم‌ها یکسان اجرا شود

خبرگزاری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ قانون را درباره تمام تیم‌ها یکسان اجرا کنند و قوانینی که وضع شده است تنها برای تیم‌های بزرگ و مطرح اجرا نشود.

به گزارش فوتبالی، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پس از بازی با پرسپولیس، از نظر روحی و روانی و تاکتیکی با تیم کار کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت ذو‌ب‌آهن را می‌شناسیم و امیدوارم فردا بازی خوبی مقابل این تیم ارائه دهیم.
وی افزود: ذوب‌آهن هر چند بازیکن کرونایی هم داشته باشد به هر حال فوتبال بازی کردن مشکل است و ما با تمام قوا به اصفهان آمده‌ایم که فردا بازی محکمی مقابل ذوب‌آهن انجام دهیم و 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد درباره شرایط خاص ذوب‌آهن با ابتلای شماری از بازیکنان این تیم به بیماری کرونا و در پاسخ به اینکه اگر اتفاق مشابهی برای تیمش بیفتد آیا انتظار همکاری و تعویق دیدار از سوی تیم حریف را دارد یا خیر، گفت: فدراسیون و سازمان لیگ قوانینی برای این منظور وضع کرده‌اند. در بازی‌های آسیایی هم تیم ما بازیکن کرونایی داشت و تیم الهلال 8 بازیکن مبتلا به کرونا داشت و زمانی که تعداد مبتلایان این تیم به آن حد نصاب رسید بازی این تیم لغو شد. به هر حال این قوانین برای همه یکسان است و نمی‌توانیم خودمان در این باره تصمیم بگیریم و باید به آنچه قوانین فدراسیون  و سازمان لیگ می‌گوید عمل کنیم.

نوازی ادامه داد: شاید خدای ناکرده بازیکنی از تیم ما نیز فردا مبتلا به کرونا شود. در شروع فصل 4-5 بازیکن ما کرونا گرفتند که این موضوع را جایی عنوان نکردیم، اما به هر حال مسابقات باید برگزار شود و اگر قرار باشد بازی‌ها به این دلیل لغو شوند اتفاق خوشایندی نیست.

وی بیان کرد: هم رحمان رضایی و هم مهدی رحمتی نخستین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر را می‌گذرانند و فکر می‌کنم انگیزه بازیکنان و مربیان ذوب‌آهن و شهرخودرو و نیروی جوانی دو تیم باعث شود بازی فردا دیدار خوبی از آب دربیاید، چون هر دو تیم از نیروی جوانی، شور و علاقه بازیکنان، دوندگی و جنگندگی خاصی برخوردار هستند اما تلاش می‌کنیم با تاکتیکی که اخذ می‌کنیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو تصریح کرد: برای بازیکنان ذوب‌آهن آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم زودتر برگردند و تیم‌شان را همراهی کنند.

نوازی در پاسخ به اینکه به نظر او قانون سازمان لیگ درباره حدنصاب بازیکنان مبتلا به کرونا برای لغو یک دیدار اضافه کرد: این موضوع در حیطه وظایف من نیست، اما قانون برای همه یکسان است و اگر قرار بر لغو یک دیدار باشد سازمان لیگ باید درباره آن تصمیم بگیرد. به هر حال در فوتبال مشخص نیست کدام بازیکن بازی می‌کند و چه کسی بازی نمی‌کند. حتی درباره تیم ما که تمام بازیکنان آن در صحت و سلامت هستند مشخص نیست کدام‌یک در مسابقه فردا بازی کنند. به هر حال قانون باید برای هم اجرا شود و فدراسیون هم باید نشستی برگزار کند و در این خصوص تصمیم بگیرد. امیدوارم در هر اتفاقی که می‌افتد برای همه تیم‌ها یکسان باشد و قانون فقط درباره تیم خاصی اجرا نشود و تیم‌هایی تا با هزینه شخصی اداره می‌شوند دلگرم باشند و قانون تنها برای تیم‌های مطرح و بزرگ نباشد.

6641