ادعای روزنامه جام جم؛ احتمال همکاری دایی با یک تیم تهرانی

ادعای روزنامه جام جم؛ احتمال همکاری دایی با یک تیم تهرانی

خبرگزاری فوتبالی- آیا قرار است علی دایی را دوباره در لیگ ببینیم؟

به گزارش فوتبالی، علی دایی بعد از اخراج از سایپا، به دلایل مختلفی دیگر روی نیمکت هیچ تیمی ننشسته است.

اگر چه دایی در مصاحبه چند روز قبلش مدعی شده که اصلا بابت دوری از فوتبال حس بدی ندارد اما روزنامه جام جم در شماره امروزش مدعی شده شایعاتی درباره احتمال حضور دایی در پیکان منتشر شده و احتمال اینکه یک پیشنهاد خوب از تیمی در تهران باعث بازگشت دایی به لیگ برتر شود، وجود دارد.

توضیح فوتبالی: حضور احتمالی دایی در پیکان تنها در شرایطی اتفاق می‌افتد که این تیم به هر دلیلی با مهدی تارتار قطع همکاری کند و از طرف دیگر دایی هم علاقه‌مند به بازگشت به مستطیل سبز باشد. تارتار یکی دو هفته قبل از هدایت پیکان استعفا داد منتهی باشگاه پیکان با استعفای او مخالفت کرد. در همان مقطع این شایعه منتشر شد که باشگاه تراکتور که از همکاری با علیرضا منصوریان رضایت ندارد با تارتار تماس گرفته منتهی باشگاه تراکتور این شایعه را تکذیب کرد و از طرف دیگر باشگاه پیکان هم اعلام کرد که هر باشگاهی تارتار را می‌خواهد باید با این باشگاه تماس بگیرد.

در شرایطی که پیروزی تراکتور مقابل مس رفسنجان، منصوریان را روی نیمکت تراکتور ابقا کرده، برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که شاید مالک تراکتور بعد از باخت بعدی تیمش عذر منصوریان را بخواهد و سراغ یک مربی دیگر برود. مربی‌ای که طبق شایعات، یا مهدی تارتار است یا یک مربی سرشناس شاغل در لیگ یک و باید دید موضع باشگاه تراکتور در قبال این شایعات چیست.

1984