دغدغه‌های یحیی پیش از فینال آسیا

دغدغه‌های یحیی پیش از فینال آسیا

خبرگزاری فوتبالی- پرسـپولیس در حالی به عنوان نماینده ایران باید 29 آذر در دوحه قطر برابر حریف خود از شرق آسیا صف آرایی کند که این تیم در حال حاضر شرایط حساسی را سپری می‌کند و یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها دغدغه های مهمی برای برگزاری این بازی در ذهن دارد.

به گزارش فوتبالی،شاگردان یحیی گل محمدی برای رسیدن به فینال با غلبه بر حریفان قدرتمند خود خوش درخشیدند و با به نمایش گذاشتن بازی‌های قابل قبول موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، اما این روز‌ها اوضاع چندان جالبی ندارند. 

اگرچه پرسپولیس موفق شد بازی برابر شهرخودرو را با نتیجه پرگل 3 بر صفر به پایان رسید، اما قرمزها از سه بازی قبلی تنها یک برد کسب کرده بودند، با یک گل زده و دو بازی دیگر را با تساوی بدون گل به پایان برده بودند که این برای مدافع عنوان قهرمانی و همچنین قهرمان چهار دوره متوالی لیگ که باید خود را برای حضور در فینال آسیا آماده می‌کرد، اصلاً جالب توجه نبود.

 در کنار این مسئله ضعف خط حمله پرسپولیس که با محرومیت عیسی آل‌کثیر به بزرگ‌ترین معضل قرمزها تبدیل شده نیز اوضاع را برای یحیی سخت‌تر کرده است و حالا در کنار تمام این دغدغه‌ها، لغو بازی‌های لیگ و دوری از شرایط مسابقه، آن هم در حالی که حریف پرسپولیس در فینال از اوج مسابقات و شرایط کاملا آماده در مسابقات می‌آید، شرایط را برای نماینده فوتبال ایران در قطر بسیار دشوار کرده، به طوری که یحیی مصرانه خواهان برگزاری بازی با ذوب‌آهن است و اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس نیز روز گذشته بر این مسئله تأکید کرد و گفت: «اگرچه همه چیز بستگی به شرایط دارد، اما کادر فنی به دنبال برگزاری این بازی است. بازی با ذوب‌آهن به نفع پرسپولیس است، چون دیدار با نساجی لغو شده، این بازی باید برای حفظ آمادگی پرسپولیس انجام شود.»

 شاگردان یحیی در حالی اگر بازی برابر ذوب آهن لغو شود از شرایط برگزاری مسابقه دور خواهند بود که حریف شرقی آنها در فینال طی دو ماه گذشته در اردوی قطر و شرایط مسابقه بوده و با آمادگی کامل برابر نماینده ایران قرار می‌گیرد و این مسئله دغدغه‌های بسیاری را برای یحیی ایجاد کرده است، به همین دلیل است که کادر فنی پرسپولیس با وجود اینکه دیدار با ذوب‌آهن ریسک زیادی در پی دارد، خواهان برگزاری بازی با شاگردان رحمان رضایی قبل از اعزام به قطر برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیاست. 

در واقع آنچه از گفته کادرفنی باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته مشخص است آنها راضی به لغو بازی با نساجی هم نبودند و ترجیح می‌دادند برای کم کردن احتمالات خطر با این تیم در آزادی بازی کنند که این اتفاق رخ نداد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا شاگردان یحیی گل محمدی موفق خواهند شد با برگزاری بازی هفته ششم برابر ذوب آهن در تهران با آمادگی بهتری و در شرایط مسابقه برای برگزاری فینال آسیا آماده شوند یا خیر.

7655