دکه اروپایی؛ شماره جدید مجله ۴۴۲ و ویژه‌نامه‌ای برای فوتبال جذاب دهه ۹۰

دکه اروپایی؛ شماره جدید مجله ۴۴۲ و ویژه‌نامه‌ای برای فوتبال جذاب دهه ۹۰

خبرگزاری فوتبالی - شماره جدید مجله ۴۴۲ منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، مجله معتبر ۴۴۲ که به صورت ماهنامه منتشر می‌شود هر از چندگاهی ویژه‌نامه‌هایی به فراخور موضوعات روز منتشر می‌کند. این بار اما ویژه نامه این نشریه متفاوت‌تر از دیگر شماره‌ها است.

شماره جدید این مجله ویژه‌نامه‌ای درباره دهه ۹۰ فوتبال دنیا است. در سرمقاله و پیش گفتار این شماره اشاره شده که دهه۹۰ دهه‌ای بوده که فوتبال نجات پیدا کرده و با پیشرفت خودش هیجان‌انگیز‌تر شده است.

این شماره با پرونده ای درباره ۹۰ نکته دوست داشتنی درباره دهه ۹۰ شامل لباس‌های متفاوت بازیکنان، تیم‌های خاطره‌انگیز مانند پارما و ستارگانی مانند شوچنکو آغاز شده.

این شماره چند گفت و گو با بازیکنانی چون کانچلسکیس، کوین کیگان و برایان لادروپ دارد که همگی در دهه ۹۰ تاثیرگذار بوده‌اند. چگونگی رسیدن جامائیکا به جام جهانی ۹۸ فرانسه، ماجرای موهای راوانلی، روایتی از فوتبال گئورگی هاجی، داستان قهرمانی بلکبرن در لیگ برتر انگلیس و حکایت بهترین روزهای رونالدو لوئیز نازاریو دلیما در اینتر میلان جزء دیگر مطالب این شماره از نشریه است. همچنین در این شماره پرونده بسیار مفصلی از تابستان سال ۹۶ و مسابقات آن سال منتشر شده و در صفحاتی متعدد به سری آ که در دهه ۹۰ بسیار پر طرفدار بوده پرداخته شده است.

1101