پاکدل: خوشحالم که اولین گل آلومینیوم در لیگ برتر به نام من ثبت شد

پاکدل: خوشحالم که اولین گل آلومینیوم در لیگ برتر به نام من ثبت شد

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خوشحالم که اولین گل آلومینیوم در لیگ برتر به نام من ثبت شد و امیدوارم این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه بدهم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حامد پاکدل در خصوص پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی و اینکه آنها در هفته پنجم اولین برد را در لیگ برتر به دست آوردند، اظهار داشت: خوشحالم که به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کردیم، هر چند که باید در هفته‌های قبل بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. البته ما در شروع لیگ و قبل از بازی با نساجی مشکلاتی داشتیم و تیم اصلا برای آن بازی آمده نبود، ولی در ادامه شرایط تیم هفته به هفته بهتر شد و بازیکنان جدید هم توانستند برای آلومینیوم بازی کنند. 
وی ادامه داد: وقتی تیمی تازه به لیگ برتر می‌آید نیاز به زمان دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم. خوشبختانه شرایط روحی و فنی بازیکنان بازی به بازی بهتر شد، در ضمن شرایط مدیریتی تیم هم خوب شد و حالا تیمی هستیم که نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت بهتری داریم.

پاکدل که در این بازی دو گل برای آلومینیوم اراک به ثمر رساند، در این خصوص تصریح کرد: من بعد از بازی با نساجی کرونا گرفتم و شرایط سختی داشتم، ولی خوشحالم که شرایط بازی را پیدا کردم. از طرفی خوشحالم که اولین گل آلومینیوم را در تاریخ لیگ برتر به‌ثمر رساندم، من این دو گل را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم و امیدوارم این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه بدهم.

6641