آذرباد: مس مشکل فنی ندارد و به‌ زودی نتایج خوبی می‌گیریم

آذرباد: مس مشکل فنی ندارد و به‌ زودی نتایج خوبی می‌گیریم

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم ما مشکل فنی ندارد و به زودی نتایج خوبی در لیگ برتر خواهیم گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محسن آذرباد در خصوص تساوی بیرون از خانه تیمش برابر سایپا گفت: ما برای بدر به تهران رفته بودیم و بازی خوبی هم انجام دادیم اما در نهایت به برد نرسیدیم، البته ما در این مسابقه خصوصا در سی دقیقه پایانی خوب بود و این را هم باید در نظر گرفت که سایپا هم تیم خوبی بود. متاسفانه کیفیت زمین چمن خوب نبود و این موضوع هم در روند بازی تاثیر منفی گذاشت. با این حال گرفتن یک امتیاز در بیرون از خانه نمی‌تواند بد باشد. 

وی در خصوص اینکه مس رفسنجان از پنج بازی فقط 2 امتیاز گرفته است، خاطرنشان کرد: ما باید این را هم در نظر بگیریم که مس تازه به لیگ برتر صعود کرد و نیاز به زمان داریم تا خودمان را با شرایط لیگ برتر وفق دهیم. از طرفی تغییرات در تیم ما زیاد بوده و نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی کامل برسیم، البته در همین هفته‌ها هم از لحاظ فنی تیم خوبی نشان دادیم و مشکلی از این بابت نداریم. مطمئن باشید که به زودی نتایج خوبی خواهیم گرفت.

آذرباد در خصوص بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان تصریح کرد:‌ نفت تیم خوبی است و در بازی‌های این فصل عملکرد خوبی داشته است، با این حال ما میزبان هستیم و در خانه به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. ما بازیکنان باکیفیتی داریم و کادر فنی هم روی پیشرفت فنی تیم کار می‌کند، در این پنج بازی هم حق ما بیشتر از گرفتن 2 امتیاز بود ولی نگران نیستیم و در بازی‌های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

7474