امیدوار: انرژی مثبت هواداران را کنارمان داریم

امیدوار: انرژی مثبت هواداران را کنارمان داریم

خبرگزاری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است با حمایت هواداران‌شان می‌توانند در بازی‌های آینده به موفقیت برسند.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا امیدوار درباره انجام تمرینات تیم آلومینیوم در تهران طی روزهای اخیر اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی در اراک و بخاطر اینکه باید خودمان را آماده بازی مقابل پیکان در تهران می‌کردیم و از طرف دیگر زمان مناسبی را برای انجام تمرین مطلوب در اراک نداشتیم، به تهران آمدیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. اکنون تمام بچه‌ها و عوامل تیم هم‌قسم شدند تا نمایش خوبی برابر پیکان داشته باشیم و بتوانیم نظر مثبت مسئولان استان، مدیران باشگاه و هواداران را جلب کنیم.

او ادامه داد: در دیدار با ماشین‌سازی علی‌رغم اینکه متاسفانه شرایط زمین بخاطر بارش‌های زیاد و سنگین با مشکلاتی همراه بود و به سختی برای مسابقه آماده شد، با تلاش مسئولان استادیوم و عزیزانی که زحمت کشیدند، مهیای بازی شد و خوشبختانه نتیجه خوبی به دست آوردیم. با برتری مقابل ماشین‌سازی به ساختاری که مد نظر تیم بود، به مرور زمان رسیدیم و آماده‌تر شدیم و همچنین به وعده‌ای که به مدیران و هواداران داده بودیم تا رفته رفته بهتر شویم، عمل کردیم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود و بچه‌ها هماهنگ‌تر شده‌اند. فکر می‌کنم آمادگی تیم به حدی که مد نظر کادر فنی بود، تقریبا رسیده و امیدوار هستم این روند خوب ادامه‌دار باشد.

امیدوار اضافه کرد: پس از بازی با پیکان و البته با نظر سرمربی تیم، به اراک برمی‌گردیم؛ هرچند شرایط آب و هوایی هم برای هفته آینده کمی نامساعد است ولی با توجه به اینکه هفته بعد در دیدار با صنعت نفت میزبان هستیم و باید برای این مسابقه به شرایط آب و هوایی عادت کنیم و آماده این بازی شویم، در اراک تمرین خواهیم کرد.

او با اشاره به اهمیت حضور تماشاگران‌شان در بازی‌های خانگی ابراز کرد: ۱۸ سال این تیم در لیگ یک در شرایط مختلف، مدیریت و وضعیت مالی و فنی متفاوت حضور داشت و هواداران به‌عنوان همراهان واقعی همیشه در کنار تیم حضور داشتند. صعود به لیگ برتر آرزوی دیرینه مردم استان مرکزی، شهر اراک و به ویژه هواداران آلومینیوم بود. قطعا وقتی این آرزو محقق شده، همه دوست دارند در تمرینات و مسابقات در کنار تیم باشند و از آلومینیوم حمایت کنند، اما متاسفانه بخاطر شرایط کرونا که بیشتر دنیا را درگیر کرده، این موضوع به حداقل رسیده و متاسفانه هواداران را در بازی‌ها نداریم و فقط در تمرینات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌صورت محدود در کنارمان می‌بینیم ولی می‌خواهیم هرچه زودتر این موضوع تمام شود تا با حضور هواداران در کنار تیم، بازیکنان انرژی مضاعفی بگیرند؛ البته هنوز هم انرژی مثبت تماشاگران را در کنارمان احساس می‌کنیم و دعای آنها را پشتیبان تیم می‌دانیم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم عنوان کرد: جا دارد از زحمات هیأت مدیره کارخانه آلومینیوم، هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه و همچنین کارگران زحمتکش آلومینیوم تشکر کنم که با حمایت‌های مالی و معنوی خود در جهت موفقیت تیم، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند و به دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر هستند.

7474