صادقی: امیدوارم پیشرفت سایپا ادامه‌دار باشد

صادقی: امیدوارم پیشرفت سایپا ادامه‌دار باشد

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مطمئنم که فردا با همه توانمان و تمرکز صددرصد جلوی تیم فولاد بازی می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد در هفته ششم لیگ برتر عنوان کرد: در 5 هفته گذشته به نظرم روند خیلی خوبی داشتیم و بازی به بازی بازیکنان ما پیشرفت خوبی را تجربه کردند و نمایش بهتری از خود نشان دادند. این موضوع خیلی ما را به آینده تیم امیدوار کرده و انتظارمان این است که فردا هم این روند رو به رشد ادامه‌دار باشد.

وی افزود: فردا باید بتوانیم فوتبال خوبی نسبت به گذشته بازی کنیم. در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و مطمئنم که فردا با همه توانمان و تمرکز صددرصد جلوی تیم فولاد بازی می‌کنیم و می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم. خوشبختانه همه بچه‌ها سرحال هستند.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که برنامه سایپا برای بودن در بین مدعیان لیگ چیست، گفت: قبلا در این باره خیلی صحبت کردیم. هدف اول تیم ما این است که نسبت به بازی گذشته پیشرفت خوبی داشته باشیم چون ما بازی به بازی پیش می رویم. در کنار این موضوع در تلاشیم تا روند سازندگی خود را در این فصل هم داشته باشیم و بازهم به بازیکنان جوانمان فرصت دهیم. معتقدم اگر بتوانیم به این دو هدف برسیم، قطعا نتایج خوبی هم می توانیم کسب کنیم.

7474