عاملی که باعث اختلاف اسماعیلی و مددی شد؛ برکناری احمد سعادتمند!

عاملی که باعث اختلاف اسماعیلی و مددی شد؛ برکناری احمد سعادتمند!

خبرگزاری فوتبالی- اخبار روزهای اخیر استقلال حاکی از اختلاف فرشید اسماعیلی با مدیران فعلی این باشگاه است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اختلاف میان فرشید اسماعیلی و احمد مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال به زمین تمرین این تیم کشیده شد و پس از رد و بدل شدن صحبت‌هایی میان این دو نفر، اسماعیلی با دستور مددی در اختیار کمیته انضباطی استقلال قرار گرفت و عنوان شد که تا اطلاع ثانوی، وی حق حضور در تمرینات استقلال را ندارد.

پس از کنار گذاشته شدن اسماعیلی از تمرینات استقلال، وی امروز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود درباره حواشی اخیر اینطور نوشت: 

ضمن احترام به تصمیم کادرفنی تیم و محمودخان فکری که به صورت ریز در جریان مشکلات 6 هفته اخیر من بوده و هستند، با دستور این عزیزان در تمرین شرکت نکردم. خداروشکر می کنم که از روز اول حضور سرمربی جدید تیم در تمرینات، مشکلات را به ایشان منتقل کردم اما به دلیل اینکه متهم به حاشیه سازی نشوم حرفی نزدم. شاید صحبت کردن در این هفته ها پیرامون مشکلم تیم را وارد حواشی می کرد اما به خواست سرمربی محترم و خصوصیات اخلاقی خودم سکوت کردم تا بلکه مشکل حل شود. من فرشید اسماعیلی امسال با یک انگیزه خاص برای اینکه پرچم تیمم را بالا ببرم با خودم عهد بستم که هر کاری می توانم برای موفقیت استقلال انجام بدهم و همانی باشم که مردم می خواهند، اما مطمئن هستم در ماجرای اخیر خدا قضاوت خوبی خواهد کرد. در پایان هم به هواداران می گویم آنها تاج سر من هستند و هرچه دارم از صدقه سر آنها است، انشالله به وقتش همه چیز را متوجه خواهند شد."

دلیل ناراحتی فرشید اسماعیلی از مددی چیست؟

در کش و قوس اختلاف بازیکن و سرپرست، اخبار متفاوتی درباره دلیل اختلاف آنها منتشر شد اما جالب است بدانید عامل اصلی ناراحتی و اعتراض فرشید اسماعیلی به زمان مدیریت قبلی این باشگاه برمی گردد! جایی که در فصل نقل و انتقالات و پیش از شروع لیگ بیستم، چند بازیکن استقلال که فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر نیز جزو آنها بودند به دنبال افزایش رقم قرارداد خود بودند اما احمد سعادتمند به آنها اعلام کرد که نمی تواند مبلغی بیش از یک سقف مشخص را به قرارداد آنها اضافه کند و اگر همچنان تمایل دارند که قراردادشان را افزایش دهند می توانند با علی نامداری صحبت کنند و از او کمک بخواهند. ظاهرا مشکل این بازیکنان با مراجعه به علی نامداری برطرف شده و چک مبلغ مورد نظر آنها نیز در موعد مقرر پاس شده است حتی فرشید اسماعیلی علاوه بر دریافت مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، حدود ۷۰۰ میلیون تومانی که از فصل گذشته از باشگاه استقلال طلب داشت را نیز به همراه مبلغ اضافه شده دریافت کرد و دانشگر نیز چکی به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را از نامداری دریافت کرد. تا به اینجای ماجرا خبری از اختلاف و نارضایتی بازیکنان نبود تا اینکه مدیریت استقلال تغییر کرد.

چک‌های نامداری، قرض بود نه کمک!

پیش از تغییرات مدیریتی در استقلال و برکنار شدن احمد سعادتمند، برخی گمانه زنی ها از احتمال حضور علی نامداری که ارتباط نزدیکی با سعادتمند داشت در هیات مدیره استقلال خبر می داد و طبیعتا پس از برکناری احمد سعادتمند، شانس حضور انبوه ساز استقلالی در هیات مدیره این باشگاه به حداقل رسید و یا عملا از بین رفت. پس از این اتفاق  بود که علی نامداری در مذاکره ای که با مدیران فعلی باشگاه داشت مدعی شد چک‌های وی برای حفظ بازیکنانی که به دنبال افزایش مبلغ قرارداد خود بودند صرفا قرض بوده و باشگاه باید این مبالغ را به وی پس دهد! مدیران فعلی هم درصدد رفع این مشکل برآمدند و به بازیکنانی که از علی نامداری چک دریافت کرده بودند اعلام کردند که این چک ها ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد آنها در فصل جدید بوده و قرار نیست مانند سایر بازیکنان تیم به آنها نیز قسط اول قراردادشان پرداخت شود چرا که قبلا قسط اول از محل چک‌های دریافتی بازیکنان پرداخت شده است که همین امر عصبانیت بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی را به دنبال داشت که در پی آن حواشی روز گذشته رخ داد.

در حال حاضر فرشید اسماعیلی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه استقلال قرار گرفته و باید دید که درباره او چه حکمی صادر خواهد شد و چه زمانی به تمرینات تیم باز خواهد گشت.

4344