باقر پسند: آلومینیوم دیر بسته شد، اما می‌توانیم از تیم‌های خوب لیگ باشیم

باقر پسند: آلومینیوم دیر بسته شد، اما می‌توانیم از تیم‌های خوب لیگ باشیم

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به هواداران قول دادیم برای موفقیت آلومینیوم تلاش کنیم و شعارمان این است که می‌جنگیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، سعید باقرپسند در مورد پیروزی چهار بر یک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: در اولین بازی که در ترکیب اصلی به میدان رفتم موفق به گلزنی شدم و اولین دیداری بود که گل می‌زدیم. همچنین اولین مسابقه‌ای بود که پیروز شدیم. این اولین‌ها پیروزی هفته پنجم را برایم دلچسب‌تر کرد. از خانواده‌ام که پشتیبانم بودند ممنونم و این بُرد را به هواداران آلومینیوم به خاطر حمایت‌هایشان تبریک می‌گویم.

 
وی با اشاره به اولین پیروزی لیگ برتری آلومینیوم تصریح کرد: برخی بازیکنان خیلی دیر به تیم اضافه شدند و در اردوی تبریز خیلی از بازیکنان در کنار ما نبودند. از طرفی هنوز مدیرعامل نداشتیم، اما رفته رفته شرایط بهتر شد و تیم از هفته دوم تیم روی روال عادی افتاد. در این مدت با وجود نفراتی که به تیم اضافه شدند تلاش کردیم هماهنگ شویم و با توجه به اینکه تازه به لیگ برتر آمدیم از پایه بازسازی شدیم. خدا را شکر مربیان خیلی زود توانستند تیم را آماده کنند و در هفته پنجم راه افتادیم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و روی روال گل زدن افتادیم. پیشرفت قابل توجهی داشتیم و این نشان می‌دهد می‌توانیم از تیم‌های خوب لیگ برتر باشیم. شرایط زیادی در نتیجه گرفتن تیم ما دخیل است؛ اگر تا کنون موفق نبودیم برای این بود که تیم دیر تشکیل شد و تفکرات کادر فنی به تیم القا نشده بود. حریف ما ضعیف نبود بلکه ما خوبی بودیم و این پیروزی حاصل تلاش ما بود که قدرت خودمان را به آن‌ها دیکته کردیم. تیم ما زمان می‌خواست و در زمان لازم پیشرفت خوبی داشتیم.

باقرپسند با اشاره به برخی انتقاد‌ها به بازی آلومینیوم خاطرنشان کرد: چند هفته‌ای بود که برخی به تیم ما انتقاد می‌کردند و به بازی دفاعی متهم بودیم. در حالی که اینطور نبود و در بازی‌های قبل هم موقعیت داشتیم، اما از این بازی با توجه به تفکرات کادر فنی شرایط عوض شد و تیم هجومی‌تری داشتیم. به حدی که خوب گل زده و پر گل‌ترین بازی هفته را رقم زدیم. بخشی از انگیزه ما به خاطر هوادران است. به آن‌ها قول داده‌ایم که برایشان می‌جنگیم و شعارمان این است که "می‌جنگیم".
7474