اعتراض شدید هواداران به سرمربی و مدیرعامل نساجی

اعتراض شدید هواداران به سرمربی و مدیرعامل نساجی

خبرگزاری فوتبالی- شکست سنگین نساجی در هفته ششم مسابقات لیگ برتر مقابل سپاهان باعث اعتراض شدید هواداران این تیم به سرمربی و مدیرعامل نساجی شد.

به گزارش فوتبالی، نساجی روز گذشته با 4 گل مغلوب شاگردان محرم نویدکیا شد تا هواداران این تیم که در ابتدای فصل به انتخاب وحید فاضلی به عنوان سرمربی واکنش های منفی زیادی نشان داده بودند و او را در حد نیمکت تیم محبوب شان نمی دانستند، عملکرد نفر اول کادرفنی قرمزپوشان قائمشهری را مورد انتقاد قرار دهند.

هواداران نساجی در اعتراضات خود به مدیران این باشگاه ضمن انتقاد از نحوه بازی دیروز بر این باورند که چرا باید یک مربی بی تجربه که حتی طبق قوانین سازمان لیگ(نداشتن مدرک معتبر مربیگری) نمی تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت نساجی بنشیند و هدایت تیم محبوب شان را به عهده داشته باشد.

علی امیری، مدیرعامل نساجی یکی دیگر از کسانی است که نوک تیز پیکان انتقادات به دلیل عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات به سوی وی نشانه رفته است.

هواداران پرشور نساجی در مازندران اعتقاد دارند که تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر به دلیل مدیریت ضعیف علی امیری بیش از هر تیمی متضرر شده است، به طوری که عدم توانایی امیری در جذب اسپانسر برای تامین بودجه و جذب بازیکن، به خصوص یک دروازه بان مطمئن موجب شده تا قائمشهری ها به مانند نیم فصل نخست فصل گذشته به سادگی دروازه شان باز شود.

وحید فاضلی، سرمربی نساجی پس از شکست برابر سپاهان طی بیانیه ای در صفحه اینستاگرامش از هواداران عذرخواهی کرد.

7655