سرآسیایی: جلسات فنی مس مدرن است/ با یکی دو نتیجه کاری نکنیم که دودش به چشم فوتبال کرمان برود

سرآسیایی: جلسات فنی مس مدرن است/ با یکی دو نتیجه کاری نکنیم که دودش به چشم فوتبال کرمان برود

خبرگزاری فوتبالی- مربی تیم مس رفسنجان گفت: با یکی دو نتیجه مساوی و باخت، ناخواسته در فضای مجازی یا در شهر، باری روی دوش تیم نگذاریم که بعدا دودش به چشم فوتبال کرمان و رفسنجان برود.

به گزارش فوتبالی، مجتبی سرآسیایی در خصوص حضور در کادرفنی تیم فوتبال مس رفسنجان و اینکه اولین روز حضورش با اولین برد این تیم در لیگ برتر مصادف شد، گفت: باعث افتخار است که خدمت تیم، باشگاه با کلاس مس و مردم خوب رفسنجان هستم. لطف خدا بود. من فقط حضور داشتم و واقعا از فضای داخل و بیرون تیم لذت بردم. شرایط خیلی خوبی از نظر کیفیت فنی بازیکنان و مسائل روانی در تیم بود. از جلسات فنی خیلی مدرن که برای خودم یک کلاس خیلی خوب بود، واقعا استفاده کردم و نکات خیلی خوبی داشت. 

سرآسیایی در مورد اینکه مقابل نفت مسجد سلیمان روی نیمکت حضور نداشت، گفت: حقیقتا قراردادم روز بازی ثبت شد و به همین خاطر کارت بازی من صادر نشد. از کنار تماشا می‌کردم و واقعا لذت می‌بردم. بازی کاملا درگیرانه را از دو تیم دیدیم. دو تیم، هم محمد ربیعی و هم مجتبی حسینی و هم بازیکنان تحت فرمانشان که دستورات تاکتیکی را اجرا می‌کردند، بار فنی خیلی زیادی داشتند. یک بازی با کیفیت و فیزیکی بود.

وی افزود: حریف تیم جوان و چغری است و هفته پیش سپاهان را برد ولی بازیکنان ما با تلاش مضاعف و انجام فرامین تاکتیکی که با دقت و موشکافانه توسط محمدربیعی و کادرفنی تیم به آن‌ها منتقل شده بود را در بازی اجرا کردند. خداراشکر انجام شرح وظایف بچه‌ها، تلاش مضاعفی که داشتند و وفاق تیمی منجر به کسب این سه امتیاز شیرین شد که تقدیم به مردم خوب رفسنجان و تماشاگران می‌شود.

مربی مس رفسنجان در مورد فضای این تیم تصریح کرد: محمدربیعی و خیلی از بازیکنان و اعضای کادر و همچنین علی علیزاده که از مدیران خیلی خوب اینجاست را از قدیم می‌شناسم. ارتباط خوب و دوستی قدیمی با این عزیزان داشتیم. وقتی وارد شدم شرایط خیلی خوب بود و آنچه فکر می‌کردم از لحاظ شخصیتی، دیسیپلین، وفاق و همدلی، داخل تیم وجود دارد. خیلی لذت بردم و افتخار می‌کنم در خدمت این تیم و باشگاه و در کنار برادربزرگترم محمد ربیعی، دیگر دوستان کادرفنی و عوامل باشگاه و مردم خوب رفسنجان هستم.

سرآسیایی اضافه کرد: خودم درگیر و کاملا در جریان مسائل بودم. واقعا در هفته‌های اخیر تلاش‌های زیادی صورت گرفت ولی منجر به برد و سه امتیاز نشده بود. یادمان نرود ربیعی این جوان پخته، با تجربه و با کیفیت فنی بسیار بالا، این تیم را برای اولین بار در تاریخ رفسنجان به لیگ برتر آورده، و واقعا نیاز به حمایت زیاد دارد. با تیم‌هایی که هزینه‌های زیادی کرده‌اند و شرایط خاصی دارند قابل مقایسه نیستیم. با یکی دو نتیجه مساوی و باخت، ناخواسته در فضای مجازی یا در شهر، باری روی دوش تیم و اعضای آن مخصوصا محمد ربیعی نگذاریم که کارمان را خراب کند و فشار زیادی را به تیم بیاورد که بعدا دودش به چشم فوتبال استان کرمان و شهر رفسنجان برود.

7474