رضایی: ثابت می‌کنیم که ماشین‌سازی تیم ضعیفی نیست/ همه دیدند حق ما برابر تراکتور باخت نبود

رضایی: ثابت می‌کنیم که ماشین‌سازی تیم ضعیفی نیست/ همه دیدند حق ما برابر تراکتور باخت نبود

خبرگزاری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: تیم ما از لحاظ فنی تیم شایسته‌ای است و ثابت می‌کنیم که ماشین‌سازی تیم ضعیفی نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدامین رضایی در خصوص شکست تیمش برابر تراکتور در هفته ششم لیگ برتر گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم اما کادر فنی به‌ خوبی تراکتور را برای ما آنالیز کرده بود. ما در طول نود دقیقه بسیار عالی فوتبال بازی کردیم و چند موقعیت خیلی خوب داشتیم که متاسفانه با بدشانسی هدر رفت. ما باید با آن نمایشی که برابر تراکتور داشتیم به برد می‌رسیدیم اما متاسفانه در ثانیه‌های پایانی غافلگیر شدیم، همه دیدند که در این بازی اصلا حق تیم ما باخت نبود اما تراکتور از تجربه بیشتر خودش استفاده کرد و به برد رسید.
وی در خصوص نتایج ضعیف تیمش در هفته‌های گذشته و اینکه خیلی‌ها ماشین‌سازی را جزو گزینه‌های سقوط می‌دانند، تاکید کرد:‌ باور کنید تیم ما از لحاظ فنی ضعیف نیست و ما فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم. متاسفانه در چند بازی با بدشانسی مواجه شدیم و باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، البته با صحبت کردن چیزی تغییر نمی‌کند و ما باید در زمین مسابقه ثابت کنیم که ماشین‌سازی تیم ضعیفی نیست. ما باید نتیجه بگیریم و خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم که این اتفاق هم رخ خواهد داد.

رضایی در ارتباط با بازی روز جمعه برابر سایپا خاطرنشان کرد: سایپا هم جزو تیم‌های خوب لیگ امسال است. آنها در بازی قبلی شکست خوردند و حالا در خانه دنبال جبران هستند، البته ما هم تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم تا در این بازی امتیاز بگیریم.

6641