اسلامی‌خواه: هیچ بازیکنی دوست ندارد روی چمن مصنوعی بازی کند/ حق ما بیشتر از ۵ امتیاز بوده است

اسلامی‌خواه: هیچ بازیکنی دوست ندارد روی چمن مصنوعی بازی کند/ حق ما بیشتر از ۵ امتیاز بوده است

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ما در ۶ بازی گذشته از لحاظ فنی عملکرد بدی نداشتیم و حق‌مان بیشتر از کسب فقط ۵ امتیاز بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، قائم اسلامی‌خواه در خصوص پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: ما برای این بازی شرایط خاصی داشتیم و با توجه به اینکه بردی در لیگ برتر به دست نیاورده بودیم، این بازی برای ما بسیار مهم بود تا 3 امتیاز خانگی را بگیریم. خدا را شکر که بازی بسیار خوبی هم انجام دادیم و تیمی را بردیم که در بازی‌های گذشته نتایج خوبی گرفته بود. این اولین برد ما در لیگ برتر بود و مطمئنا این پیروزی به روند تیمی ما در بازی‌های آینده کمک خواهد کرد.
وی در خصوص گلزنی در این بازی و اینکه اولین گل تاریخ مس را در لیگ برتر به ثمر رساند، تاکید کرد: از این موضوع خوشحالم که اولین گل تاریخ مس را در لیگ برتر زدم و دوست دارم در هر بازی برای تیمم بازیکن تاثیرگذاری باشم، البته مهمتر از همه این بود که تیم برنده شد و فرقی ندارد کدام بازیکن گل بزند. هدف همه ما این است که مس نتایج خوبی بگیرد.

هافبک مس در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر نساجی خاطرنشان کرد: نساجی هم جزو تیم‌های خوب لیگ امسال است. آنها با توجه به شکست در برابر سپاهان دنبال جبران هستند و بازی آسانی نداریم ولی هدف ما هم چیزی جز کسب برد نیست. امیدوارم بازی خوبی انجام داده و نتیجه لازم را بگیریم.

اسلامی‌خواه در خصوص اینکه آیا بازی روی زمین چمن مصنوعی برای آنها آزاردهنده نیست، تصریح کرد: الان برخی ورزشگاه‌ها در فوتبال ایران چمن مصنوعی هستند ولی طبیعتا هیچ بازیکنی دوست ندارد روی چمن مصنوعی بازی کند.

6641