منشا به دنبال آقای گلی

منشا به دنبال آقای گلی

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه فرهیختگان با گادوین منشا آقای گل فعلی لیگ را برایتان انتخاب کردیم:

  •  اگر شانس با من یار بود گل‌های بیشتری می‌زدم. در این چند هفته چندین و چند موقعیت گلزنی را از دست دادم که حسرت‌شان را می‌خورم. امیدوارم اشتباه خودم و سایرین کمتر و بر تعداد گل‌هایم افزوده شود. کتمان نمی‌کنم که دوست دارم آقای گل شوم. قطعا برایش تلاش می‌کنم و انگیزه خیلی خوبی دارم.
  • قایدی با توجه به کم‌تجربه‌بودن و سن کم بسیار مهاجم خوب و قابل احترامی است. شخصا خیلی دوستش دارم و مطمئنم با توجه به توانایی‎هایی که دارد در آینده موفق‌تر خواهد بود. سال قبل هم در مقطعی نمی‌گویم افت ولی بدشانسی آورد ولی در ادامه موفق شد به جریان گلزنی برگردد و 10گل هم در لیگ به ثمر رساند. من شک ندارم امسال هم جزء بهترین‌ها خواهد بود. 
  • قطعا بازی در استقلال و پرسپولیس شرایط خاص می‌خواهد ولی نمی‌خواهم بیشتر توضیح دهم و به آن بپردازم. این دو تیم پرطرفدار هستند و قطعا شرایط کار در این دو تیم با دیگر تیم‌ها خیلی متفاوت است. با این حال دوست ندارم به گذشته برگردم و درمورد سالیان گذشته صحبتی داشته باشم. هرچه بود گذشته است و درمورد این مباحث صحبت‌کردن چه فایده دارد. باید گذشته را فراموش و به آینده فکر کرد. 
  • آقای قلعه‌نویی مربی پرافتخاری است و باید گفت پرافتخارترین مربی ایران است. شاید آرزوی هر فوتبالیستی باشد که زیرنظر این مربی کار کند. باعث افتخار من است که امسال زیرنظر او کار می‌کنم. امیدوارم پایان فصل، پایان خوشی برای ما باشد.
1984