صنعت‌نفت آبادان برابر آلومینیوم اراک یک غایب دارد

صنعت‌نفت آبادان برابر آلومینیوم اراک یک غایب دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این تیم در دیدار برابر آلومینیوم اراک یک بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علی فیروزی اظهار داشت: بازی در اراک برابر تیم آلومینیوم شرایط سختی دارد زیرا این تیم با انگیزه زیادی از حریفانش میزبانی می‌کند و براحتی امتیاز نمی‌دهد.

وی افزود: در این دیدار سخت و حساس حیکم نصاری بازیکن با تجربه صنعت‌نفت به دلیل مصدومیت حضور ندارد و همانند دیدارهای گذشته تیم را همراهی نخواهد کرد.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص وضعیت جسمانی حسن بیت‌سعید گفت: این بازیکن دیدار هفته گذشته برابر گلگهر سیرجان را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی پس از گذراندن دوران مصدومیت خود را به تمرین تیم رساند و در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب تیم برابر آلومینیوم  اراک به میدان خواهد رفت.

فیروزی بیان کرد: تمامی بازیکنان به لحاظ آمادگی شرایط خوبی دارند و برای کسب سه امتیاز به اراک سفر کرده‌اند، کسب سه امتیاز این دیدار برای ما از هر چیزی مهمتر است و برای بدست آوردن آن انگیزه خاصی داریم.

وی اظهار داشت: برای صعود به صدر جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم و در صورتی که بازیکنان تاکتیک‌های کادر فنی را اجرایی کنند دست یافتن به آن ممکن خواهد بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با ۱۱ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد فردا پنجشنبه از هفته هفتم این مسابقات میهمان آلمینیوم اراک است.

6641