کریم‌زاده: در بازی‌های قبلی هم می‌توانستیم برنده باشیم اما بدشانس بودیم/ امیدوارم روند خوب‌مان ادامه پیدا کند

کریم‌زاده: در بازی‌های قبلی هم می‌توانستیم برنده باشیم اما بدشانس بودیم/ امیدوارم روند خوب‌مان ادامه پیدا کند

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: جایگاه مس انتهای جدول نیست و سعی می‌کنم باز هم گل بزنم و با همکاری همه بازیکنان این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، امیرحسین کریم زاده در مورد بازی هفته هفتم تیم مس رفسنجان مقابل تیم نساجی، اظهار داشت: رقابت سختی بیرون از خانه مقابل تیم نساجی داریم. با این حال، تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و با بهترین نتیجه قائمشهر را ترک کنیم. این تیم هفته قبل شکست خورده و برای کسب پیروزی خانگی همه تلاش خود را خواهد کرد. از این رو باید آماده یک بازی سخت شویم.

وی با اشاره به این که هر دو تیم در چمن مصنوعی میزبان هستند تصریح کرد: از نظر میزبانی در زمین چمن مصنوعی، هر دو تیم شرایط مشابهی داریم. ما هم به بازی در چمن مصنوعی آشنا هستیم ولی شرایط ریکاوری دو تیم مشابه نبوده است. تیم ما که هفته قبل میزبان بوده و در چمن مصنوعی بازی کرده و این هفته هم باید در چمن مصنوعی بازی کنیم. از این رو بدن‌ها خسته می‌شود و ریکاوری سخت است. از طرفی آنها بازی قبلی خود را در چمن طبیعی بازی کردند و از نظر ریکاوری وضعیت بهتری نسبت به ما دارند.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به روند رو به رشد تیمش، تاکید کرد: تیم ما در بازی‌های قبل هم همیشه خوب بودیم و می‌توانستیم برنده شویم ولی بدشانسی می‌آوردیم. همه بازی با تیم نفت مسجدسلیمان را که به پیروزی تیم مس ختم شد می‌بینند، در حالی که ما هفته‌هاست خوب بازی می‌کنیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و حالا که طلسم ناکامی‌ها شکسته شده، در بازی‌های بعدی هم پیروز شویم.

کریم‌زاده در مورد گل دیدنی‌اش در بازی هفته قبل مقابل نفت مسجدسلیمان، خاطرنشان کرد: خداراشکر می‌کنم که گل زدم. من همه تلاشم را می‌کنم که در خدمت تیم باشم و گل بزنم تا به موفقیت تیم مس کمک کنم. این گل را تقدیم مردم رفسنجان می‌کنم. امیدوارم هواداران، حامی ما باشند تا امتیاز بگیریم و خود را از پایین جدول که جایگاه واقعی‌مان نیست جدا کنیم و رتبه بهتری به دست بیاوریم.

6641