فاضلی: شکست مقابل سپاهان را فراموش کردیم

فاضلی: شکست مقابل سپاهان را فراموش کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازی فردا مقابل مس رفسنجان یک بازی تاکتیکی با چاشنی جنگندگی است و ما همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا هواداران‌مان را شاد کنیم.

به گزارش فوتبالی، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در ابتدا درگذشت هوادار هنرمندمان صالح شمس را خدمت جامعه هنر و خانواده عزیزش تسلیت عرض می‌کنم. درباره بازی فردا باید بگویم مس رفسنجان علی‌رغم اینکه از لیگ یک صعود کرده، تیم قابل احترامی است. این تیم بازی‌های خوبی ارائه کرده و از کادر فنی خوبی هم برخوردار است. ما هم تلاش کردیم با فراموشی اتفاقات هفته گذشته همانطور که برد مقابل آلومینیوم اراک را فراموش کردیم و مقابل تراکتور بازی خوبی انجام دادیم، سعی می‌کنیم بعد از اتفاقات بازی با سپاهان مقابل مس رفسنجان هم بازی خوبی انجام دهیم و هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: درباره هواداران‌مان باید بگویم که بی‌نظیر هستند. در این هفته قوت قلب خوبی برای ما بودند و نشان دادند که جزو خاص‌ترین‌ها در فوتبال کشورمان هستند. ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا آنها را شاد کنیم. بازی فردا یک بازی تاکتیکی است که  چاشنی جنگندگی هم در آن ترکیب شده است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره مصدومیت محمدمهدی نظری تصریح کرد: درباره غایبان تیم‌مان باید بگویم که مهدی نظری و امیرمهدی جان‌ملکی را نداریم. احسان قهاری و مجتبی ممشلی هم در حال تلاش هستند که  به تیم اضافه شوند تا کمک کنند، ولی با نفراتی که در اختیار داریم هیچ نگرانی بابت غیبت بازیکنان‌مان نداریم و مقابل مس رفسنجان با تمام قوا بازی خواهیم کرد.

فاضلی در مورد قضاوت داوران در هفته‌های گذشته گفت: ما از داوری در بازی تراکتور آسیب دیدیم. درباره گل چهارم سپاهان هم همه کارشناسان گفتند که اشتباه بود، اما بحثی که هست این است که اشتباهات عمدی نیست و سهوی و امیدوارم که در ادامه کار کمتر از داوری آسیب ببینیم و عدالت شامل حال‌مان شود. ما هم سعی می‌کنیم کمک کنیم تا فضا طوری فراهم باشد تا داوری‌های ما به سمت مثبت حرکت کند.

7474