عبداللهی: آلومینیوم روند رو به رشدی دارد/ ربیع‌خواه را تا نیم‌فصل در اختیار نداریم

عبداللهی: آلومینیوم روند رو به رشدی دارد/ ربیع‌خواه را تا نیم‌فصل در اختیار نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سرمربی طبق برنامه‌ریزی و تلاشی که انجام می‌دهد باعث می‌شود تا ما بتوانیم ضعف‌ها را پوشش دهیم و در روند رو به رشدی قرار داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا عبداللهی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: سرمربی طبق برنامه‌ریزی و تلاشی که انجام می‌دهد باعث می‌شود تا ما بتوانیم ضعف‌ها را پوشش دهیم و در روند رو به رشدی قرار داشته باشیم.

وی افزود: نمودار عملکرد ما تا به امروز مثبت بوده است. امیدواریم بتوانیم فردا همین روند را ادامه دهیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تیم با اصالت و ریشه‌دار در فوتبال کشور است که نیاز به تعریف ندارد و همواره مورد احترام بوده است.

عبداللهی ادامه داد: صنعت نفت کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. با همه احترام به این تیم فردا با برنامه و دستورات سرمربی و تلاش بازیکنان‌مان برای کسب هر 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

وی در مورد مصدومیت و شرایط ربیع‌خواه خاطرنشان کرد: متأسفانه ربیع‌خواه را تا پایان نیم فصل در اختیار نخواهیم داشت. جای وی خالی بوده و سخت است که جای این بازیکن را در تیم پرکنیم چون از هر نظر وزنه‌ای برای تیم است البته با تلاش بیشتر جای خالی وی را پر خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد: 2 بازیکن مصدوم یعنی ایران پویان،  آقاخان را داریم و البته محمدجواد عباسی با ما نیستند.

عبداللهی در مورد شرایط تیم فوتبال آلومینیوم  ادامه داد: روند رو به رشد ما قدری کند و با شیب ملایم بوده و قطعا روندمان درست می‌شود. به پشتوانه بازیکنان باهوش، جسور و توانمندمان اعلام می‌کنم در لیگ حرف‌های بسیاری خواهیم داشت.

وی افزود: صنعت نفت بازیکنان و کادر فنی قوی در اختیار دارد. ما هم بارها بازی آنها را آنالیز کرده‌ایم. نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کرده‌ایم.

7474