آریاکیا: آلومینیوم چیزی از تیم‌های بالای جدول کم ندارد/ جای ربیع‌خواه خالی است

آریاکیا: آلومینیوم چیزی از تیم‌های بالای جدول کم ندارد/ جای ربیع‌خواه خالی است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به خاطر محسن ربیع‌خواه همدل شدیم که صنعت نفت آبادان را ببریم، واقعا جای او خالی است و امیدوارم هرچه زودتر برگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، پوریا آریاکیا در خصوص برد خانگی آلومینیوم اراک مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوبی بود و دو تیم جنگنده و دونده بازی کردند. نقاط ضعف و قوت حریف را می‌دانستیم و با نکاتی که کادر فنی به ما گفته بود توانستیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و به گل برسیم. حریف هم آنطور که باید موقعیتی روی دروازه ما نداشت. شاید 10 تا 15 دقیقه فشار ایجاد کردند که آن هم طبیعی است. شرایط زمین هم به خاطر بارندگی مناسب نبود اما به هرحال به نظرم با تلاشی که داشتیم مستحق این برد بودیم.

وی در خصوص پاس گلش مقابل صنعت نفت آبادان که منجر به کسب سه امتیاز دوم آلومینیوم در لیگ بیستم شد، گفت: در طول هفته روی آنالیزی که داشتیم و صحبت‌های کادرفنی تمرین کردیم. برنامه‌هایی داشتیم که خوشبختانه جواب داد و توانستیم به گل برسیم. خداراشکر ارسال من روی نقطه‌ای رفت که حامدپاکدل بود و او توانست گل بزند. تنها من نبودم. واقعا برای هم تلاش می‌کنیم. اینطور نیست که فقط یک بازیکن بخواهد کاری برای تیم انجام بدهد. اگر من در بازی اشتباه کنم بازیکن کناری به کمکم می آید و اگر او اشتباه کند من به کمک او می روم.

آریاکیا تصریح کرد: در تیم ما همدلی و رفاقتی خوبی وجود دارد. خدا را شکر این بازی نوبت من بود که پاس بدهم و مهاجم تیم گل بزند. خوشحالم که توانستیم با آن پاس برنده باشیم. حس خوبی است اما در کل همه بچه‌ها تلاش می کنند که اول گل نخوریم و بعد به گل برسیم. 

مدافع آلومینیوم در مورد تغییر پستش اظهار داشت: پست تخصصی من هافبک چپ است و تا به حال در دفاع چپ بازی نکرده بودم ولی با صلاحدید کادرفنی در این پست بازی می‌کنم و خوشحالم که توانسته‌ام نظر سرمربی را جلب کنم. چون بازیکن رونده و رو به جلو هستم، یکبار به عنوان مدافع چپ بازی کردم و وقتی رسول خطیبی دید عملکرد خوبی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی داشتم، تصمیم گرفت در این پست بازی کنم.

وی در مورد اینکه آلومینیوم با کسب این سه امتیاز خودش را به نیمه بالای جدول رسانده و آیا می‌توانند این روند را حفظ کنند، گفت: تیم ما به این خودباوری رسیده که واقعا چیزی از تیم‌های بالای جدول کم ندارد و این موضوع را این هفته هم ثابت کردیم. صنعت نفت تیم خوبی است که در هفته‌های گذشته از نظر امتیازگیری عملکرد خیلی خوبی داشته، ما در این بازی ثابت کردیم می‌توانیم بالای جدول باشیم. در هر بازی تلاش‌مان را می‌کنیم و نتیجه هرچه قسمت باشد همان می‌شود. فکر می کنم می‌توانیم این روند صعودی را ادامه بدهیم.

آریاکیا در مورد تقدیم این برد به محسن ربیع خواه (بازیکن مصدوم آلومینیوم که پای خودش را به تیغ جراحان سپرد)، اظهار داشت: واقعا جای او خالی است. آن اتفاق در بازی با پیکان برایش افتاد و کمی از فوتبال دور شد. گفتیم برای محسن بازی کنیم و به خاطر او ببریم. با همدلی که داشتیم خدا هم هوای ما را داشت و توانستیم بازی را ببریم و برد را هم به او تقدیم کردیم. امیدوارم محسن هرچه زودتر برگردد. او بازیکن با اخلاق و با شخصیتی است و از نظر فنی هم نیاز به تعریف ندارد. همه بچه ها نگران حال او هستند و از دکتر تیم جویای احوال او و پیگیر روند بهبودی‌اش هستیم. 

مدافع آلومینیوم اراک در خصوص بازی این هفته در خانه شهرخودرو گفت: شهرخودرو تیم خوب و منسجمی است اما نمی‌خواهیم دست خالی برگردیم. الان تیم ما به انسجام خوبی رسیده و می‌خواهیم با امتیاز برگردیم. مطمئنم  آلومینیوم تا دقیقه 90 کوتاه نمی‌آید و با قدرت ظاهر می‌شود. ان شاالله از این بازی دست پر و با سه امتیاز برگردیم.

7474