سوال روز/ تعطیلات اجباری به سود استقلال تمام می‌شود؟

سوال روز/ تعطیلات اجباری به سود استقلال تمام می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در آخرین بازی خود در هفته هفتم لیگ بیستم برابر ذوب آهن در اصفهان به تساوی بدون گل رضایت داد و بعد از آن محمود فکری سرمربی استقلال تمرینات این تیم را به مدت 2 روز تعطیل کرد.

به گزارش فوتبالی، بازی های هفته هشتم لیگ بیستم از فردا با بازی مس رفسنجان و سپاهان شروع می شود و تیم های دیگر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به مصاف یکدیگر می روند اما بازی استقلال و پرسپولیس به دلیل حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در هفته هشتم به تعویق افتاد تا آبی های پایتخت روز دهم دی ماه میهمان گل گهر سیرجان صدر نشین  فعلی لیگ برتر خواهند بود.

استقلالی ها که تمرینات پیش فصل را دیر با فکری استارت زده بودند و فرصت کافی را برای آماده سازی و ریکاوری بین دو فصل نداشتند، حالا و بعد از بازی با ذوب آهن 12 روز بازی نخواهند داشت این موضوع می تواند کمک بزرگی به کادرفنی استقلال کند تا بازیکنان مصدوم و نا آماده این تیم شرایط بهتری پیدا کنند و در بازی با گل گهرسیرجان و امیرقلعه نویی آمادگی خوبی داشته باشند. احتمالا این استراحت اجباری می تواند خستگی تمرینات سنگین پیش فصل و بازی ها فشرده هفته های ابتدایی را از تن آبی ها بیرون کند.

9697