پاکدل: می‌خواهم به گلزنی‌هایم ادامه دهم/ به هیچ وجه نمی‌خواهیم از روند رو به رشد خود خارج شویم

پاکدل: می‌خواهم به گلزنی‌هایم ادامه دهم/ به هیچ وجه نمی‌خواهیم از روند رو به رشد خود خارج شویم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم گفت: از بازی با ماشین‌سازی گلزنی‌هایم را شروع کردم و می‌خواهم این روند را تا پایان لیگ ادامه دهم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حامد پاکدل در مورد پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در بازی با تیم صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: مقابل تیم پرمهره که مدت کوتاهی صدرنشین لیگ برتر بود بازی کردیم و پیروز شدیم. بازی خوب و تاکتیکی بود. در همه دقایق هیجان بر بازی حکم‌فرما بود. پیروزی حق تیم ما بود و لیاقت این سه امتیاز را داشتیم.


وی با اشاره به نتایج خوب چند هفته اخیر تیم آلومینیوم، گفت: فکر می‌کنم روند خوبی داشتیم و بازی‌های قابل قبولی انجام دادیم. برای این بازی برنامه داشتیم و می‌خواستیم سیر صعودی خود را ادامه دهیم. این پیروزی‌ها اصلا اتفاقی نیست و با شکست تیم صنعت نفت ثابت کردیم برد مقابل ماشین‌سازی هم اتفاقی نبوده است. آلومینیوم شخصیت پیدا کرده و ما می‌توانیم به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد گل سه امتیازی که در بازی هفته هفتم به ثمر رساند تصریح کرد: من از همان بازی اول مقابل نساجی به دلیل کرونا سه هفته‌ای را از دست دادم و این غیبت باعث شد از گلزنی عقب بیفتم. البته از بازی با ماشین‌سازی گلزنی‌هایم را شروع کردم و می‌خواهم به این روند مثبت ادامه داده و هم برای خود و هم برای تیم مثمرثمر باشم.

پاکدل به بازی با شهرخودرو اشاره و خاطرنشان کرد: بازی با شهرخودرو با توجه به پتانسیل این تیم سخت است. آنها در خانه خودشان بازی می‌کنند و به سه امتیاز این بازی چشم دارند. از طرفی تیم ما به هیچ وجه نمی‌خواهد از روند رو به رشد خود خارج شود و نتیجه را واگذار کند. در نتیجه هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بازی هستند و این انگیزه می‌تواند بازی زیبایی را رقم بزند.
6641