رنجبری: صدرنشینی در این مقطع ارزش چندانی ندارد/ از درخشش منشا خوشحال هستم

رنجبری: صدرنشینی در این مقطع ارزش چندانی ندارد/ از درخشش منشا خوشحال هستم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: صدرنشینی در این مقطع ارزش زیادی ندارد و مهم این است که در پایان فصل یک جایگاه خوب در جدول داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، پیمان رنجبری در خصوص پیروزی گل‌گهر برابر شهر خودرو و بازگشت این تیم به صدر جدول گفت: ما انگیزه زیادی برای گرفتن 3 امتیاز این بازی داشتیم، این در حالی است که در دو بازی در شرایطی شکست خوردیم که اصلا مستحق باخت نبودیم اما متاسفانه بدشانسی آوردیم. با این حال در بازی با شهر خودرو نمایش خوبی داشتیم و این 3 امتیاز به ما کمک کرد تا دوباره به صدر جدول برویم، البته صدرنشینی در این مقطع ارزش زیادی ندارد و مهم این است که در پایان فصل یک جایگاه خوب در جدول داشته باشیم.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر می‌تواند به قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا فکر کند؟» تاکید کرد: فقط 7 بازی از لیگ را پشت‌سر گذاشتیم و صحبت در مورد آینده و پیش‌بینی اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد اصلا درست نیست. هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم و الان هم فقط به فکر بازی با ذوب‌آهن هستیم که بازی سختی برای ما محسوب می‌شود. آنها هنوز بردی در لیگ برتر به دست نیاورده‌اند و در خانه دنبال گرفتن 3 امتیاز هستیم، از طرفی ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم این روند خوب را ادامه دهیم.

رنجبری در خصوص درخشش هم‌پُستی‌اش گادوین منشا در گل گهر و زدن 9 گل در 7 بازی خاطرنشان کرد:‌ از درخشش منشا خوشحالم و امیدوارم همه بازیکنان در گل‌گهر بهترین عملکرد را داشته باشند و این موضوع می‌تواند به سود تیم باشند. در گل گهر همه به موفقیت تیم فکر می‌کنند و اتحاد خوبی در تیم وجود دارد که این بسیار با ارزش است.

6641