بیات: منصوریان از جای دیگری خط گرفته است/ فعلا شجاعی هدایت تیم را برعهده دارد

بیات: منصوریان از جای دیگری خط گرفته است/ فعلا شجاعی هدایت تیم را برعهده دارد

پایگاه خبری فوتبالی- نماینده مالک باشگاه تراکتور تبریز گفت: منصوریان از فرد دیگری خط می‌گیرد که حامی او در فوتبال بوده و هست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، بهداد بیات در مورد اظهارات علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر در مورد عوامل باشگاه تراکتور، اظهار داشت: به زودی در این مورد مفصل صحبت خواهم کرد. این مربی صحبت‌هایی را مطرح کرده که فقط مجری بیان این صحبت‌ها بوده است؛ او از جای دیگری خط می‌گیرد. منصوریان از عزیزی خط می‌گیرد که حامی او در فوتبال ایران بوده است. به زودی در مورد همه این موارد و در مورد این فرد حامی هم صحبت‌های مفصل و معرفی‌اش می‌کنم.

وی در مورد تشکیل نشدن جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه تراکتور تصریح کرد: هیچ جلسه‌ای در مورد سرمربی تیم تشکیل نشده است و جلسه هیئت مدیره را به بعد از بازی با صنعت نفت موکول کردیم. به این ترتیب بعد از این بازی وضعیت تیم ما هم تا حدودی مشخص خواهد شد.

نماینده مالک باشگاه تراکتور با اشاره به این که جدایی منصوریان به این تیم شوک مثبتی وارد کرد، گفت: شرایط در تیم ما خوب است. در فوتبال مهم نتیجه‌گیری است که ما بعد از جدایی منصوریان به آن دست یافتیم و شش امتیاز گرفتیم. رفتن این مربی شوک خوبی بود و خداراشکر جواب هم داده است.

بیات در خصوص اضافه شدن محمود شجاعی به کادرفنی و احتمال تمایل مسعود شجاعی به ادامه سرمربیگری در این تیم خاطرنشان کرد: فعلاً که شجاعی سرمربی تیم و قرار است برادرش هم به کادرفنی اضافه شود. البته نمی‌دانم چه در سر دارد، ولی فعلا در بازی با تیم صنعت نفت شجاعی سرمربی تیم ماست و نتایجی هم که تا الان گرفته بسیار عالی بوده است.

6641