جبیره: بازی با سایپا ۶ امتیازی است/ صنعت‌نفت همیشه در قلب من است

جبیره: بازی با سایپا ۶ امتیازی است/ صنعت‌نفت همیشه در قلب من است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال پیکان تاکید کرد که بازی با سایپا ۶ امتیازی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، رضا جبیره در خصوص شرایط فعلی تیمش در آستانه بازی با سایپا گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و باخت برابر تراکتور را هم فراموش کردیم. ما در تبریز نمایش خوبی داشتیم و تراکتور هرگز بهتر از پیکان نبود ولی اشتباهاتی داشتیم که تراکتور از آنها استفاده کرد و در نهایت به برد رسید. مسئله مهم این است که آن بازی برای ما یک درس و تجربه بزرگ باشد تا دیگر چنین اشتباهاتی انجام ندهیم.
وی در ارتباط با دربی خودروسازان و تقابل پیکان و سایپا در هفته هفتم لیگ برتر گفت: پیکان و سایپا تیم‌هایی هستند که تماشاگر ندارند، هر چند که این بازی هم بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. البته این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته و هر دو تیم هم دنبال برد هستند. پیکان و سایپا از لحاظ امتیازی در جدول به هم نزدیک هستند و در واقع این یک بازی 6 امتیازی است. امیدوارم در نهایت تیم ما برنده از زمین بیرون بیاید.

مهاجم تیم فوتبال پیکان که در چند سال گذشته پیراهن صنعت‌نفت را به تن داشت، در خصوص نتایج خوب تیم سابقش در لیگ امسال تصریح کرد: من نتایج صنعت‌نفت را دنبال می‌کنم چون این تیم در قلب من است و خودم را مدیون صنعت‌نفت می‌دانم. امیدوارم این تیم در لیگ امسال هم موفق باشد و نتایجی بگیرد تا هوادارانش خوشحال شوند. الان هم بازیکن پیکان هستم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.

6641