گرامی: پیکان حریف سرسختی است اما فقط به برد فکر می‌کنیم

گرامی: پیکان حریف سرسختی است اما فقط به برد فکر می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی تیم فوتبال سایپا گفت: پیکان حریف سرسختی است اما در بازی فردا فقط به گرفتن ۳ امتیاز فکر می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فریبرز گرامی در خصوص شرایط فعلی سایپا در آستانه بازی با پیکان گفت: وضعیت تیم ما بد نیست اما باید در بازی هفته قبل برابر ماشین‌سازی سه امتیار را می‌گرفتیم، چون بهتر از حریف بازی کردیم و حق‌مان هم برد بود. حالا هم آماده بازی با پیکان هستیم و می‌دانیم که برای بهبود وضعیت خودمان در جدول باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم.
مدافع سایپا در ارتباط با نتایج نه چندان خوب این تیم در فصل جاری و تساوی‌های زیاد سایپا که مثل فصل گذشته همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: از ابتدای لیگ برتر، تلاش کادر فنی این بوده که نتایج سایپا نسبت به فصل قبل متفاوت باشد. من هم قبول دارم که تساوی زیاد خوب نیست و باید بهتر نتیجه بگیریم. متاسفانه تا اینجای فصل فقط یک برد به دست آوردیم اما امیدوارم در بازی با پیکان دومین برد در لیگ امسال را تجربه کنیم.

گرامی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به دیدار برابر پیکان تصریح کرد: پیکان حریف سرسختی است و تیم‌های مهدی تارتار همیشه تیم‌های سخت‌کوشی هستند و من هم سابقه کار کردن با این مربی را دارم. من شنیده‌ام که کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهر قدس چندان خوب نیست، از طرفی تیم ما هم روی زمین بازی می‌کند اما پیکان بیشتر روی توپ‌های هوایی تمرکز دارد. امیدوارم کیفیت زمین چمن طوری باشد که اجازه بدهد فوتبال خوبی را از سوی هر دو تیم ببینیم.

6641