اولین بازی شجاعی مقابل تیم سابق؟

اولین بازی شجاعی مقابل تیم سابق؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن چپ پای قرمزها این فرصت را دارد تا در صورت تشخیص یحیی گل محمدی روز جمعه مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، علی شجاعی که در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست این روزها بعد از کسب مقام نایب قهرمانی آسیا با انگیزه بیشتری در تمرینات قرمزها حضور دارد تا بتواند با کسب رضایت کادرفنی قرمزها مقابل نساجی قائمشهر که فصل گذشته در این تیم حضور داشت به میدان برود.

این بازیکن چپ پا که نشان اعتماد به نفس بالایی دارد، در بازی های گذشته به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است این فرصت را دارد که با توجه به شناخت از نحوه بازی این تیم دقایق بیشتری با پیراهن پرسپولیس مقابل نساجی به میدان برود و اکنون خود را مهیای تقابل با تیم سابقش می کند.

شجاعی که در فصل گذشته و در ترکیب نساجی موفق شده بود نمایش درخشانی را از خود به جا بگذارد و بر اساس آن در نقل و انتقالات مورد توجه پرسپولیس نیز قرار گرفت، در بازی مقابل اولسان هیوندای برخلاف انتظار مخصوصا در لحظاتی که قرمزها برای جبران گل عقب افتاده نیاز به نیروی تازه ای داشتند، فرصت کمی در زمین داشت و در دقایق پایانی توانست به بازی برود، اکنون امیدوار است مقابل نساجی با بره بردن از انگیزه هایش فرصت لازم برای نمایش توانایی هایش را به دست بیاورد و باید دید این اتفاق از سوی یحیی برای او مهیا خواهد شد یا خیر.

شجاعی که در پست هافبک و حتی مدافع کناری به کار گرفته می‌شد، در صورت به دست آوردن فرصت لازم می تواند در محوطه جریمه نیز مهره فعالی باشد اما فعلا نتوانسته کارگشا باشد.

7655