علیزاده: از دوگانگی سازمان لیگ واقعا ناراحتیم/ هواداران و بازیکنان پرسپولیس باید مواظب شیری باشند

علیزاده: از دوگانگی سازمان لیگ واقعا ناراحتیم/ هواداران و بازیکنان پرسپولیس باید مواظب شیری باشند

پایگاه خبری فوتبالی- معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: چرا به حرف استقلال و پرسپولیس گوش می‌کنند اما به حرف ما گوش نمی‌کنند؟ این دوگانگی ما را واقعاً ناراحت می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی علیزاده در خصوص شکست مس رفسنجان مقابل سپاهان اظهار داشت: شکست نخوردیم، شکست‌مان دادند. متأسفانه ما گل دوم را هم زدیم اما داور سوتش را برگرداند و نتیجه را واگذار کردیم.

وی در مورد اینکه طبق قوانین جدید فیفا توپ به دست مهاجم در هر حالتی خطای هند محسوب می شود، گفت: حرف شما را می‌پذیریم و قبول دارم که قانون باید اجرا شود اما وقتی داور سوت زده، توپ به وسط زمین رفته و بازی هم شروع شده چرا سوتش را برگرداند؟ ما بابت این مسئله شک داریم ضمن اینکه داور وسط از کمک دومش سؤال کرد در حالیکه کمک دوم اصلاً صحنه را ندیده وقتی بازیکن ما بین توپ و کمک داور دوم بوده او چطور توانسته به داور وسط کمک کند؟

علیزاده تصریح کرد: ضمن اینکه او بازی را شروع کرد ولی بعد دوباره سوت را برگرداند. اگر این اتفاق برای استقلال و پرسپولیس یا تراکتور هم فتاده بود آیا داور سوتش را برمی‌گرداند؟ غیر از داور ما از سازمان لیگ هم خیلی ناراحت هستیم. خواهش کردیم این بازی را یک روز عقب بیندازند اما این کار را نکردند. همین اتفاق چند هفته پیش در بازی تراکتور افتاد، برف آمد و بازی را عقب انداختند. یک هفته بعد در حالیکه برنامه را به ما اعلام کرده بودند بدون اینکه از ما سؤال شود یک روز بازی‌مان را عقب انداختند. این هفته خواهش کردیم بازی را یک روز عقب بیندازند گفتند باید سپاهان اجازه بدهد. این دوگانگی ما را واقعاً ناراحت می‌کند.

معاون باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد:  یحیی گل‌محمدی می‌گوید تا 6 روز استراحت نکنم بازی نمی‌کنم. یا استقلال می‌گوید باید بازی‌های عقب افتاده برگزار شوند بعد دربی را برگزار کنیم. چرا به حرف استقلال و پرسپولیس گوش می‌کنند اما به حرف ما گوش نمی‌کنند. ما تنها تیم جدول هستیم که هشت بازی انجام داده‌ایم. چهار هفته مداوم، 4 یا 5 روز یکبار بازی می‌کنیم گفتیم یک روز بازی ما را عقب بیندازید این کار را نکردند و توپ را به زمین سپاهان انداختند.

وی در خصوص اینکه آیا نیمکت‌نشینان سپاهان به اعضای مس رفسنجان در بازی گذشته توهین کردند،‌گفت: نه، من از تیم مقابل توهینی ندیدم اما اشتباهاتی که داور داشت روی نتیجه بازی تأثیرگذار بود. اگر اشتباه نمی‌کرد این نتیجه رقم نمی‌خورد. ما تازه به لیگ برتر آمده‌ایم و به تک تک این امتیازات احتایج داریم چون باید تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. چیزی برای گفتن نداریم. در نهایت داور یکی دو جلسه محروم می‌شود اما برای باشگاه ما چه اتفاقی می‌افتد؟ هیچ! فقط سه امتیاز را از دست دادیم. چرا تیم‌هایی که به لیگ برتر آمده‌اند به راحتی سرشان را می‌برند اما تیم‌های بزرگ هر تصمیمی باشگاه‌شان بگیرد انجام می‌شود؟

علیزاده در خصوص شرایط باشگاه مس رفسنجان عنوان کرد: ما در سه هفته اخیر هفت امتیاز گرفتیم که واقعاً نتیجه خوبی است. تفکر باشگاه و هیأت مدیره این است که امسال تیم در لیگ برتر حفظ شود و تمام سعی و تلاش‌مان را هم برای این مساله به کار می‌گیریم. بازی بعدی ما با پرسپولیس است که به تعویق می‌افتاد چون آنها باید بازی‌های قبلی‌شان را برگزار کنند. بعد از آن با فولاد بازی داریم. این دو بازی را انجام بدهیم بازی‌های سخت‌مان را پشت‌سر گذشته‌ایم و بعد از آن با تیم‌های هم رده خودمان بازی می‌کنیم. ان‌شاالله بتوانیم امتیازات خوبی را ازا ین بازی‌ها بگیریم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد مسائل مالی این باشگاه گفت: خدا را شکر مشکل مالی نداریم. تمام تعهدات‌مان را به بچه‌ها انجام دادیم و آنها هم بازی‌های خوبی را برگزار کردند. ان‌شاالله اگر بازی با پرسپولیس انجام شد در این بازی و اگر نشد مقابل فولاد بازی خوبی را در شأن تیم خودمان برگزار کنیم.

علیزاده در خصوص فاصله برگزاری بازی بعدی مس رفسنجان تصریح کرد:‌ اینطور که به نظر می‌رسد ممکن است یک هفته تا 10 روز دیگر بازیمان را برگزار کنند. چون برای بازی با پرسپولیس این تیم باید بازی‌های معوقه خودش را برگزار کند. دراین صورت بازی ما با فولاد برگزار می‌شود که به این ترتیب بازی ما با پرسپولیس عقب می‌افتد.

وی در مورد اشتباه مهدی شیری در فینال لیگ قهرمانان آسیا که برای بسیاری یادآور اتفاقی که برای خودش در دربی افتاد شد، گفت: من به خاطر آن اتفاق خیلی زجر کشیدم. ناخواسته اتفاقی می‌افتد. مهدی عمداً نمی‌خواست این کار را انجام دهد و هیچکس دوست ندارد این اتفاق برایش بیفتد. هواداران، هم‌تیمی‌ها و دوستانش باید حواسشان به او باشد چون سخت‌ترین روزها و ساعت‌های زندگی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد.  شیری می‌تواند ملی‌پوش قابل قبولی باشد و همه باید کمک کنند تا به شرایط خوبش برگردد. اتفاقی که برای من افتاد ناگهانی بود اما به خاطر فشارها یک هفته به تمرین نرفتم. از طرفداران و مردم خواهش می‌کنم مواظب مهدی باشند.

6641