باقر پسند: کار غیر اخلاقی سه امتیاز را از ما گرفت

باقر پسند: کار غیر اخلاقی  سه امتیاز را از ما گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- سعید باقرپسند در دیدار با شهر خودرو گلزنی کرد تا به همراه حامد پاکدل مهاجم سه گله آلومینیوم اراک شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، آلومینیوم اراک توانست در خانه حریف یعنی شهرخودرو به نتیجه تساوی دست پیدا کند سعید باقرپسند در این خصوص گفت:  خدا را شکر که توانستم اولین گل تاریخ لیگ برتری آلومینیوم اراک در بیرون از خانه را به ثمر برسانم، خیلی از این قضیه خوشحال هستم همانطور که به هواداران قول داده بودیم تمام توانمان را بگذاریم توانستیم یک بازی جاندار انجام دهیم . اما  اتفاقات طبیعی فوتبال باعث شد که امتیاز شیرین را از دست بدهیم و یک امتیاز بگیریم.

او با گلی که در دیدار با شهرخودرو به ثمر رساند سه گله شد تا بدین ترتیب آلومینیوم اراک بازیکن سه گله داشته باشد این این بازیکن در این خصوص ادامه داد: تلاش می‌کنم که زحمات همه بچه‌ها را به ثمر برسانم. گل زدن من به تلاش تمام بازیکنان  بستگی دارد.   که کادر فنی و رسول خطیبی برای ما می گذارند خیلی تاثیرگذار است و این گل  ها ثمره زحمات تمام بچه ها است. 

وی در خصوص اعتراض شهر خودرویی ها به داوری عنوان کرد: ما باید به داوری اعتراض کنیم. حرکتی که شهر خود را در دقایق آخر انجام داد از سیمی که در بازی های آسیایی شرکت کرده بعید است . حرکت خیلی زشت بود که در فوتبال ما رخ داد . امکان داشت که ما در ضد حمله گل سه امتیازی بزنیم و در دقایق آخر بازی را ببریم ولی متاسفانه حرکت غیر اخلاقی انجام شد و جلوی  سه امتیاز ما را گرفتند.
باقر پسند در پایان در خصوص دیدار بعدی افزود: فکر می‌کنم بازی با ذوب‌آهن لغو شده است و باید بازی هفته دهم را انجام دهیم که با استقلال است در استادیوم آزادی. از همین جا به تمام تماشاگران من قول می دهیم مثل همه بازی ها با تمام وجود بازی کنیم و جنگیدن و تلاش کردن را برای آنها معنی کنیم.

6641