بیژن: کاش گل نمی‌زدم ولی نساجی برنده می‌شد

بیژن: کاش گل نمی‌زدم ولی نساجی برنده می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: کاش من گل نمی‌زدم ولی تیمم در بازی با پرسپولیس برنده از زمین خارج می‌شد و ۳ امتیاز را کسب می‌کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مجتبی بیژن در خصوص تساوی یک - یک تیمش برابر پرسپولیس گفت: می‌دانستیم یک بازی سخت آن هم برابر نایب قهرمان آسیا در انتظار ما است و برابر تیمی بازی کردیم که نظم بسیار خوبی دارد. با این حال در مجموع نمایش خوبی داشتیم و حتی تا دقایق آخر هم از حریف پیش بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

وی اظهار داشت: پرسپولیس خوش‌شانس بود. زمانی که با یک گل از حریف پیش بودیم، 3 موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم و این هم طبیعی بود که پرسپولیس در نیمه دوم برای جبران گل خورده حمله کند.

بیژن در خصوص انتقادهای صورت گرفته از ناظر بازی، داور و ناظر داوری که اجازه انجام این بازی را دادند، تصریح کرد: نمی‌توانم در این خصوص نظر کارشناسی بدهم. وقتی بازی شروع شد شرایط زمین بد نبود ولی در ادامه بارش باران کار را سخت‌تر کرد و زمین چمن اصلا شرایط خوبی نداشت. 

مدافع تیم فوتبال نساجی در خصوص گلی که به ثمر رساند، عنوان کرد: این گل هم نتیجه زحمات بچه‌ها بود. دوست داشتم من گل نمی‌زدم ولی تیمم برنده می‌شد، واقعا حیف شد که در دقایق آخر برد را با تساوی عوض کردیم.

7474