آزمون مهم یحیی در بازی های حساس/ انتخاب جانشین بشار

آزمون مهم یحیی در بازی های حساس/ انتخاب جانشین بشار

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از دغدغه های بزرگ سرمربی قرمزها در بازی های آینده پرسپولیس قطعا انتخاب جانشین هافبک عراقی این تیم خواهد بود که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را به مقصد لیگ ستارگان قطر ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، جدایی بشار رسن ضربه بزرگی به تفکرات فنی یحیی گل محمدی زده است و آنچه از اعتقادات تند یحیی به عملکرد هیات مدیره مشخص است در پرسپولیس بازیکنی در اندازه های تکنیکی بشار رسن ندارد. همین موضوع باعث شد یحیی گل محمدی اعتراض خود نسبت به دو عضو هیات مدیره را در بازگشت به تهران و گفت و گو با خبرنگار فوتبالی علنی کند و تندترین انتقادات را نسبت به ترانسفر این بازیکن داشته باشد.

یحیی گل محمدی تا نقل و انتقالات نیم فصل و باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی هیچ تغییری نمی تواند در فهرست بازیکنان خود بدهد از این رو تصمیم دارد تغییراتی در تاکتیک تهاجمی تیمش ایجاد کند.

امید عالیشاه، سیامک نعمتی و احسان پهلوان گزینه هایی هستند که سرمربی قرمزها قصد دارد یکی از آنها را در میانه میدان قرار داده تا بتوانند پشت مهاجم بازی کند. 

جدایی هافبک عراقی قرمزها باعث خواهد شد یحیی به فکر استفاده از بازیکنان داخلی خود برای طراحی حملات باشد، پرسپولیس نشان داده علاقه به مالکیت توپ دارد احتمالا با دو هافبک تدافعی فوتبال خود را ادامه دهد تا بتوانند جانشین رسن را در پرسپولیس حمایت کنند و بازیکن مدنظر یحیی بیشتر برای بازی سازی تمرکز خود را به کار گیرد.

تغییر دیدگاهی که می تواند پرسپولیس را در آستانه بازی های بزرگ آینده برابر سپاهان، استقلال و حتی گل گهر مدعی با چالش روبه رو کند.

7655