مدیرعامل ماشین‌سازی: سازمان لیگ درباره تغییر ورزشگاه چیزی به ما اعلام نکرده است/ سرمربی به زودی انتخاب می‌شود

مدیرعامل ماشین‌سازی: سازمان لیگ درباره تغییر ورزشگاه چیزی به ما اعلام نکرده است/ سرمربی به زودی انتخاب می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: سازمان لیگ در خصوص تغییر محل بازی‌های خانگی ماشین‌سازی موضوع جدیدی را به ما اعلام نکرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد علوی در خصوص اعلام برنامه‌ هفته‌های دهم تا دوازدهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی جدید، ما باید ابتدا بازی هفته دهم‌مان مقابل سپاهان را برگزار کنیم و بازی هفته نهم ما مقابل نساجی به تعویق افتاده است و در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

وی در واکنش به این موضوع که سازمان لیگ در برنامه جدید ورزشگاه یادگار امام تبریز را محل برگزاری دیدار ماشین‌سازی مقابل سپاهان اعلام کرده است، گفت: ورزشگاه میزبان مسابقات ما ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی است و ما بازی‌های‌مان را در این ورزشگاه برگزار خواهیم کرد. سازمان لیگ هم تا این لحظه درباره تغییر محل بازی‌های خانگی ما موضوع جدیدی را به ما اعلام نکرده است. اگر سازمان لیگ تصمیم بر این موضوع داشته باید ما باید این مسئله را در هیئت مدیره باشگاه مطرح کنیم تا درباره آن تصمیم‌گیری شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در پاسخ به این سوال که سرمربی جدید این باشگاه چه زمانی انتخاب خواهد شد؟ تصریح کرد: ما در شرف انتخاب سرمربی تیم هستیم و به زودی این کار انجام خواهد شد. گزینه‌هایی برای سرمربیگری ماشین‌سازی مطرح هستند و تا نهایی شدن این موضوع نمی‌توانیم اسمی از گزینه‌های باشگاه ببریم.

4731