زنده‌روح: خیلی امیدواریم ۳ امتیاز بازی با استقلال را در خانه حفظ کنیم

زنده‌روح: خیلی امیدواریم ۳ امتیاز بازی با استقلال را در خانه حفظ کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک گل‌گهر سیرجان گفت که شاگردان امیر قلعه‌نویی امید زیادی دارند تا روند پیروزی‌های خود را از بازی با استقلال مجدداً آغاز کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، احمدرضا زنده‌روح درباره شرایط تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: مساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این مسابقه بود و کسب این امتیاز خارج از خانه نتیجه بدی نیست. با این حال دو تیم فرصت‌های خوبی داشتند که می‌توانستند پیروز شوند. شرایط تاکتیکی و بدنی خوبی داریم و امیدوارم در بازی با استقلال بتوانیم شرایط تاکتیکی دلخواه خود را در زمین پیاده کنیم و این سه امتیاز را در زمین خودمان بگیریم.

وی در مورد کسب یک پیروزی از چهار مسابقه گذشته تصریح کرد: از لحاظ کیفی بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم و فرصت‌های گلزنی زیادی به دست می‌آوریم، اما در این چند هفته بدشانسی گریبانگیر ما شده است. در هر مسابقه هفت یا هشت فرصت صد درصد گلزنی داریم که باید بیشتر تمرکز و دقت کنیم تا با استفاده از این موقعیت‌ها پیروز شویم. تیم ما اُفتی نداشته است و همه کیفیت قابل قبولی را از گل‌گهر می‌بینند.

هافبک گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که آیا نتایج اخیر این تیم، تأثیر روانی روی بازیکنان گذاشته است، گفت: مربیان و بازیکنان بلندپروازی دارند و می‌خواهند بهترین نتایج را در تمامی دیدارها بگیرند. به همین خاطر است که پیروز نشدن، بازیکنان را کمی ناراحت می‌کند. دوست داریم در همه بازی‌ها با بُرد از زمین خارج  شویم و بیشتر تمرین و تلاش می‌کنیم.

زنده‌روح در مورد دیدار روز چهارشنبه تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: بازی با استقلال و پرسپولیس شرایط ویژه‌ای دارد. ما هم با شرایط و هدفی که داریم، خیلی امیدوار هستیم که سه امتیاز مهم این مسابقه را بگیریم و نوار بُردهای خود را که قطع شده است، ادامه دهیم. ما در همه بازی‌ها، از جمله مقابل استقلال برای پیروزی به زمین می‌رویم.

7474