وظیفه جدید شکوری؛ رابط یحیی ،سمیعی و هیات مدیره

وظیفه جدید شکوری؛ رابط یحیی ،سمیعی و هیات مدیره

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قرمزها در حاشیه تمرین امروز این تیم جلسه ای را به صورت خصوصی با معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر کادر فنی این تیم در مجموعه ورزشی پژوهشگاه نفت برگزار شد تا همچنان چمن ورزشگاه شهید کاظمی که زمین تمرین اصلی قرمزها محسوب می شود استراحت بیشتری داشته باشد و به وضعیت مطلوب گذشته بازگردد تا کادرفنی بتواند تمرینات و کارهای تاکتیکی را بدون مشکل برگزار کند. به همین دلیل پرسپولیس از ماه گذشته علاوه بر حضور در ورزشگاه شهید کاظمی برخی جلسات تمرینی خود را در مجموعه پژوهشگاه نفت در نزدیکی ورزشگاه آزادی برگزار می کنند.

در حاشیه تمرین امروز قرکزها یحیی گل محمدی جلسه ای را به صورت خصوصی با ابراهیم شکوری که صبح امروز سمت سخنگوی باشگاه را هم از جعفر سمیعی دریافت کرد تا از این به بعد رسانه ها درباره مسائل باشگاه پرسپولیس فقط با او گفت و گو کنند و سمیعی با آرامش بیشتری به حل مشکلات باشگاه بپردازد.

با توجه به خبرهایی که امروز در برخی رسانه ها منتشر شد و اختلافاتی که بعد از ورود کاروان پرسپولیس به ایران  بین اعضای هیات مدیره پرسپولی و یحیی گل محمدی بر سر جدایی بشار رسن از جمع قرمزها به وجود آمد و سرمربی پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی صراحتا اعضای هیات مدیره را مسئول جدایی هافبک عراقی این تیم عنوان کرده بود گویا شکوری در کنار اینکه بابت این موضوع با یحیی گل محمدی صحبت کردند درباره وضعیت تیم و بازی های آینده با توجه به اعلام تاریخ دربی هم طرفین صحبت هایی را مطرح کردند.

پس از این جلسه یحیی گل محمدی با حضور در تمرینات نکات لازم را به شاگردان خود انتقال می داد.

شاگردان یحیی گل محمدی باید روز پنجشنبه و در چارچوب مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان بروند، لغو بازی این دو تیم به دلیل ابتلای چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا پیش از فینال آسیا و همچنین بیانیه این باشگاه که روز گذشته علیه پرسپولیس منتشر شد و آنها را یک تیم خاص نامدیدند باعث شده تا حساسیت این بازی برای هر دو تیم بیش از پیش باشد.

7655