علاسوند: به کارم در حفاری ادامه می‌دهم/ نتایج اخیر برای ما سخت و سنگین بود

علاسوند: به کارم در حفاری ادامه می‌دهم/ نتایج اخیر برای ما سخت و سنگین بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت که با مخالفت مدیران باشگاه با استعفای او، این مربی به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، کیاوش علاسوند درباره استعفای خود از سرمربیگری تیم فوتسال ملی حفاری اهواز، گفت: من کناره‌گیری کردم که باشگاه با این استعفا موافقت نکرد. اکنون در خدمت باشگاه حفاری هستم و به کارمان ادامه می‌دهیم. 
وی در مورد رقم خوردن دو شکست برای شاگردانش در هفته‌های گذشته اظهار داشت: این نتایج برای همه ما سخت و سنگین بود و کسی انتظار آن را نداشت. ما برای جبران کردن فرصت داریم و تلاش مضاعفی خواهیم کرد. عملکرد قابل قبولی ارائه نکرده‌ایم و در فاز دفاعی هم خوب نبودیم. دریافت 9 گل نشان می‌دهد باید در ساختار دفاعی تیم بازنگری کنیم. دو دیدار سخت مقابل سن‌ایچ و مس سونگون داریم که تلاش می‌کنیم اشتباهات خود را کاهش دهیم.

سرمربی ملی حفاری اهواز راجع به شرایط مالی و امکانات این باشگاه تصریح کرد: کل کشور درگیر مشکلات مالی است و ما هم درگیر هستیم، اما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. می‌دانیم این وضعیت گذراست و شرایط ایده‌آل بازمی‌گردد. بازیکنان تلاش خود را می‌کنند و امیدوارم این بحران دست از سر ورزش کشور بردارد.

6641